تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 75388

تهران| تأکید دادستان بهارستان بر تعیین تکلیف مدیریت شهرک صنعتی قلعه‌میر؛ با تمام توان از تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم

تهران| تأکید دادستان بهارستان بر تعیین تکلیف مدیریت شهرک صنعتی قلعه‌میر؛ با تمام توان از تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم

تهران| تأکید دادستان بهارستان بر تعیین تکلیف مدیریت شهرک صنعتی قلعه‌میر؛ با تمام توان از تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان با تأکید بر حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران واقعی گفت: باید مدیریت شهرک صنعتی و در بافت و غیربافت بودن آن تعیین تکلیف شود که چه کسی می‌تواند در ساخت و ساز آن دخالت کند.

تهران| تأکید دادستان بهارستان بر تعیین تکلیف مدیریت شهرک صنعتی قلعه‌میر؛ با تمام توان از تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم – اخبار استانها –

غلامرضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان، با اشاره به مکاتبه دادستانی شهرستان بهارستان با فرمانداری جهت تعییت تکلیف مدیریت شهرک صنعتی قلعه‌میر اظهار داشت: دستگاه قضایی به هیچ عنوان اجازه تعطیلی واحدهای تولیدی را نمی‌دهد و طبق قانون از تولیدکنندگان در سال جهش تولید حمایت می‌کند.

وی ضمن انتقاد از سوء‌استفاده برخی افراد از عنوان تولید و جهش تولید بیان کرد: اجازه ساخت و ساز و سوء‌استفاده به افرادی که به بهانه تولید، قانون را زیرپا می‌گذارند را نخواهیم داد و با تمام توان از تولیدکنندگان و صنعتگران واقعی حمایت می‌کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان افزود: بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان با تعامل ادارات به راحتی قابل حل شدن است و نباید با بهانه‌های واهی صنعتگران را سردرگم کرد.

اصفهان| زنگ خطر برای فرش ایران در بازارهای داخل و خارج؛ به تولیدکنندگان و خریداران فرش امتیازی ویژه داده شودبسته‌های حمایتی گمرک به تولیدکنندگان متضرر از شیوع کرونا در استان مرکزی ارائه می‌شودکرونا و آینده نامعلوم تولیدکنندگان نوشت‌افزار/ انبارها پر است، اما خریداری نداریم

صادقی سپس به ورود دادستانی به بحث مالیات، بیمه و حقوق و جلوگیری از اخراج کارگران واحدهای تولیدی شهرستان بهارستان اشاره کرد و افزود: فرصت‌هایی برای واریز حق بیمه و پرداخت مالیات از ادارات به واحدهای تولیدی گرفته می‌شود تا صنعتگران در زمان مناسب بتوانند چرخ صنعت را همچنان پایدار نگه دارند.

وی با تأکید بر رفع مشکلات و اختلاف شهرک صنعتی قلعه‌میر با شهرداری افزود: باید مدیریت شهرک صنعتی و در بافت و غیربافت بودن آن تعیین تکلیف شود که چه کسی می‌تواند در ساخت و ساز آن دخالت کند و پاسخگوی مراجع قضایی و ارگان‌ها باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان خاطرنشان کرد: برای تحقق جهش تولید، مسئولان باید طبق ضوابط و قوانین برای توسعه واحدهای تولیدی گام‌های مثبتی بردارند و توسعه واحدهای تولیدی منجر به افزایش راندمان کاری و اشتغال و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/220/ ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.