تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کد خبر : 35907

ثبت‌نام قطعی در کاروان‌های نوروزی عتبات عالیات به 11 اسفند موکول شد

ثبت‌نام قطعی در کاروان‌های نوروزی عتبات عالیات به 11 اسفند موکول شد

ثبت‌نام قطعی در کاروان‌های نوروزی عتبات عالیات به ۱۱ اسفند موکول شد

مدیرحج و زیارت خراسان جنوبی از ثبت نام حج تمتع ۹۹ در استان به صورت اینترنتی خبر داد و گفت: زمان ثبت نام قطعی در کاروان‌های نوروزی عتبات عالیات به یکشنبه ۱۱ اسفند موکول شد.

ثبت‌نام قطعی در کاروان‌های نوروزی عتبات عالیات به 11 اسفند موکول شد – اخبار استانها –

ابوالفضل نوفرستی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: ثبت‌نام حج تمتع 99 از روز جمعه 9 اسفند ماه ساعت 10 صبح آغاز می‌شود و تا دو هفته ادامه دارد.

وی بیان کرد: افرادی که تا پایان فروردین ماه سال 86 و ماه قبل نام نویسی کرده‌اند برای حج تمتع سال 99 می‌توانند ثبت نام کنند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از طریق پیامک به تمام افرادی که اولویت تشرف آن‌ها اعلام شده؛ اطلاع رسانی شده است گفت: این زائران می‌توانند به‌صورت اینترنتی ثبت نام خود را ثبت کنند.

نوفرستی افزود: تمامی کاروان‌های شهرستان و قیمت آن‌ها در سایت مشخص است و هیچ لزومی برای حضور فیزیکی برای دفاتر و کاروان‌های زیارتی نیست.

وی با بیان اینکه بعد 72 ساعت از زمان ثبت نام باید با مراجعه به دفاتر زیارتی ثبت نام خود را قطعی کنند گفت: برای نام‌نویسی و انتخاب کاروان نیازی به مراجعه دفاتر زیارتی نیست.

آخرین جزئیات ثبت‌نام حج، عتبات و سوریه در کرمان / برقراری پرواز مستقیم از کرمان به دمشق ‌تاریخ ثبت‌نام زائران عتبات به 11 اسفند موکول شد

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه محدودیت زمانی ارائه مدارک به مدیران جهت قطعی نمودن ثبت‌نام برداشته شده و زائران می‌توانند بدون تجمع در دفاتر و به مرور زمان در روزهای بعد از ثبت‌نام به دفتر مدیر کاروان مراجعه کرده و مدارک قید شده در اطلاعیه را ارائه تا ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

نوفرستی با اشاره به سفرهای نوروزی عتبات عالیات گفت: ثبت نام قطعی در کاروانها از ساعت 9 صبح روز 11 اسفند آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: پذیرفته شدگان می‌توانند بر اساس اولویت‌های خود به بخش ثبت نام سایت مراجعه و یا با حضور در دفاتر مجاز زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت، کاروان و تاریخ اعزام خود را تعیین کنند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی اظهار داشت: قرعه کشی به صورت گروهی انجام شده است.

نوفرستی تصریح کرد: زمان ثبت نام اولویت‌های ( 1 و 2) از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 11 اسفند، اولویت‌های (3 و 4) از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 11 اسفند، اولویت (5 و 6) از ساعت 11 صبح روز یکشنبه 11 اسفند، اولویت (7) از ساعت 13 روز یکشنبه 11 اسفند و اولویت (8) از ساعت 14 روز یکشنبه 11 اسفند خواهد بود.

انتهای پیام/ 252/ی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.