تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 56102

جزئیات جشنواره رادیو و تلویزیون‌ ABU مشخص شد

جزئیات جشنواره رادیو و تلویزیون‌ ABU مشخص شد

جزئیات جشنواره رادیو و تلویزیون‌ ABU مشخص شد

جشنواره اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه در حالی آبان‌ماه برگزار می‌شود که روند انتخاب و آماده‌سازی تولیدات صداوسیما از فروردین آغاز شده و تا اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

جزئیات جشنواره رادیو و تلویزیون‌ ABU مشخص شد – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بنا بر فراخوان رسمی جشنواره اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه 2020 ABU Prizes روند دریافت انتخاب و آماده‌سازی تولیدات رادیویی و تلویزیونی در امور بین‌الملل سازمان صداوسیما از فروردین امسال آغاز شده و تا پانزدهم اردیبهشت ادامه دارد.

آثار تلویزیونی در 8 زمینه داستانی، مستند، سرگرمی، کودک، ورزشی، خبری، چشم‌انداز، محتوای دیجیتال رقابت کرده و آثار رادیویی نیز در 8 زمینه نمایش، مستند نمایشی، مستنده گزارش خبری، تبلیغات فرهنگی، گفت‌وگومحور، چشم‌انداز و محتوای دیجیتال در این جشنواره حضور می‌یابند.

تولیدات پس از ارسال به امور جشنواره اداره کل بین‌الملل سازمان صداوسیما به همت هیئت انتخاب در زمینه‌های موردنظر رده‌بندی و پس از نهایی شدن آرا به عنوان نماینده‌های منتخب در هر زمینه به این جشنواره معرفی خواهند شد.

جشنواره اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه یکی از معتبرترین رویدادها در نوع خود محسوب می‌شود.

اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه موسوم به ABU با 276 عضو از 76 کشور جهان در چهار قاره و بیش از 3 میلیارد مخاطب در کشورهای مختلف، بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین تشکل رادیو تلویزیونی در جهان به شمار می‌رود.

گزارش تسنیم از رمضان تلویزیون| اجرای صابر خراسانی، نجم‌الدین شریعتی و "بچه‌محل" پورنگ/ سریال‌هایی از جنسِ "زیرخاکی" و "پدرپسری"

برنامه‌های تولید شده سازمان صداوسیما در هر دوره از این جشنواره بارها مورد قدردانی قرار گرفته و برنامه‌سازان جوایز متعددی کسب کرده‌اند.

مراسم اهدای جوایز این رویداد بین‌المللی پنجم آبان‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.