تاریخ انتشار : جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
کد خبر : 36596

جزیره کیش ضد عفونی و مبادی ورودی دریایی آن بسته شد

جزیره کیش ضد عفونی و مبادی ورودی دریایی آن بسته شد

جزیره کیش ضد عفونی و مبادی ورودی دریایی آن بسته شد

بنابر تصمیم شورای سلامت جزیره کیش در راستای پیشگیری از بیماری‌های واگیردار تمام مراکز عمومی ضدعفونی و ورود خودروی شخصی تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

جزیره کیش ضد عفونی و مبادی ورودی دریایی آن بسته شد – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، بنابر تصمیم شورای سلامت جزیره کیش و در جهت پیشگیری از بیماری‌های واگیردار و رعایت اصول بهداشتی، ورود خودروی شخصی به‌جز خودروهای حامل مواد غذایی، پروتئینی، سوخت و اقلام ضروری از مبادی بنادر لنگه، چارک و آفتاب به کیش تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

ضدعفونی مناطق پر رفت و آمد مثل فرودگاه، بندرگاه، بازارها و وسایل نقلیه عمومی نیز در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش و شورای سلامت قرار گرفت.

نمازجمعه جزیره کیش فردا برگزار نمی‌شودوکیلی مدعی شد: ابتلای 4 نماینده مجلس به ویروس "کرونا"افزایش 5 برابری قیمت ماسک در آمریکا با شیوع ویروس کرونا

ناصر مغاری در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در کیش اظهار داشت: به‌منظور پیشگیری از ورود بیماری کرونا در جزیره کیش، ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از مینی‌بوس و تاکسی برای مقابله با این ویروس به‌صورت روزانه در دو نوبت انجام می‌‌شود.

رئیس حمل و نقل کیش عنوان کرد: هر خودرو بعد از ضدعفونی برچسب مربوط را برای اطلاع عموم دریافت می‌کند.

وی تاکید کرد: گردشگران فقط از وسایل نقلیه عمومى (تاکسى و مینى‌بوس) که داراى فضا و برچسب ضد عفونى شده است استفاده کنند و به هیچ عنوان از خودروهاى مسافرکش شخصى استفاده نکنند.

رضانیا سخنگوی شورای سلامت جزیره کیش ضمن تاکید بر عدم مشاهده کرونا ویروس در کیش و نمونه‌برداری از دو مورد مشکوک اظهار داشت: تاکنون مورد مثبتی از این بیماری در جزیره کیش پیدا نشده است.

وی افزود ضدعفونی کردن مناطق پر رفت و آمد، انجام تست‌های تب‌سنج در فرودگاه و بازارها از دیگر اقداماتی است که در جهت کنترل و پیشگیری این بیماری انجام می‌شود.

سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس شورای سلامت کیش نیز از تعطیلی تمامی فعالیت‌ها و نشست‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و ورزشی کیش خبر داد و گفت این تعطیلی تا دوازدهم اسفندماه تمدید شده است.

گفتنی است ممنوعیت عرضه قلیان از دیگر تمهیدات اجرایی در جزیره کیش است.

انتهای پیام/7558/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.