تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۸:۳۴
کد خبر : 49945

حادثه زندان عادل‌آباد شیراز تلفات جانی نداشت/ شناسایی عوامل در دست بررسی است

حادثه زندان عادل‌آباد شیراز تلفات جانی نداشت/ شناسایی عوامل در دست بررسی است

حادثه زندان عادل‌آباد شیراز تلفات جانی نداشت/ شناسایی عوامل در دست بررسی است

دادستان عمومی و انقلاب شیراز با اشاره به کنترل حادثه زندان عادل‌آباد گفت: این حادثه هیچ تلفات جانی نداشته و همان شب گذشته کنترل شد.

حادثه زندان عادل‌آباد شیراز تلفات جانی نداشت/ شناسایی عوامل در دست بررسی است – اخبار استانها –

حیدر آسیابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، درباره جزئیات حادثه ناآرامی شب گذشته در زندان عادل‌آباد اظهار داشت: این حادثه در یکی دو بند از زندان رخ داد که همان زمان با ورود به موقع ماموران حفاظتی کنترل شد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ زندانی موفق به فرار نشده است، گفت: اوضاع تحت کنترل بوده و شناسایی عوامل این ناآرامی در دست بررسی است.

اختصاصی|‌هشدار دادستان کردستان نسبت به اختفای زندانیان متواری سقز‌ / زندانیان با تسلیم خود مشمول عفو می‌شوندگفت‌وگوی تلفنی رئیس دستگاه قضا با استاندار کردستان /‌ دستور ویژه رئیسی برای پیگیری‌‌ همه‌جانبه درباره چگونگی فرار زندانیانگزارش ویدئویی تسنیم| راهکار مقابله با آسیب‌های فضای مجازی برای کودکان در دوران قرنطینه / فرزندان را به بازی‌های تحرکی سوق دهیم

دادستان عمومی و انقلاب شیراز علت ایجاد این ناآرامی را همان موضوعی دانست که پیش از این در زندان برخی از شهرها رخ داده بود.

در همین حال رئیس قوه قضائیه نهم فروردین به دادستان‌ کل کشور مأموریت داد تا ضمن پیگیری وقایع اخیر، با تشکیل کمیته‌های قضائی، اطلاعاتی و انتظامی موضوع را بررسی و نتیجه را گزارش کند.

انتهای پیام/424 /ی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.