تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
کد خبر : 132731

حمایت جانانه ستاره محبوب پرسپولیس از بیرانوند پس از جنجال های دربی

حمایت جانانه ستاره محبوب پرسپولیس از بیرانوند پس از جنجال های دربی

بازیکن پرسپولیس گفت: به بیرانوند خسته‌نباشید می‌گویم، او بزرگی‌اش را نشان داد و شاید هر فرد دیگری جای او بازی می‌کرد به هم می‌ریخت.

وحید امیری پس از پیروزی پرسپولیس در دربی ۱۰۱ و قهرمانی جام حذفی گفت: سال سختی داشتیم و توانستیم خیلی خوب تمام کنیم. قبل از اینکه درباره مسائل فنی حرف بزنم باید درباره اتحاد تیم‌مان صحبت کنم. جا دارد از کل اعضای تیم تشکر کنم و اگر این اتحاد را نداشتیم این موفقیت حاصل نمی‌شد. جا دارد به همه هواداران خسته‌نباشید بگویم و بتوانیم همین‌طور خوشحال‌شان کنیم.

هافبک پرسپولیس درباره حمایت همه بازیکنان و کادرفنی تیم از بیرانوند تصریح کرد: همه ما یک نفر هستیم و یک نفر هم همه‌مان است. هواداران ما هم پشت ما هستند. خداراشکر امروز همه چیز به نفع ما شد، ما خوشحال شدیم و علیرضا بیرانوند هم خوشحال شد. امیدوارم شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم، اول باید در فوتبال دنبال رفاقت باشیم و بعد به دنبال قهرمانی باشیم.

وی درباره کسب ۳ گانه پرسپولیس در این فصل، خاطرنشان کرد: حس خیلی خوبی است چون ما سال گذشته با این تیم اشک ریختیم و با خوشحالی‌اش خوشحال شدیم. خیلی صحبت‌ها شنیدیم اما همه را بخشیدیم، همین که هواداران‌مان خوشحال هستند خداراشکر.

بخوانید….
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.