تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
کد خبر : 20073

دبیر جبهه جهانی شباب المقاومه: 120 ملیت ‌خونخواه حاج قاسم شدند / کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهیم کرد

دبیر جبهه جهانی شباب المقاومه: 120 ملیت ‌خونخواه حاج قاسم شدند / کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهیم کرد

دبیر جبهه جهانی شباب المقاومه: ۱۲۰ ملیت ‌خونخواه حاج قاسم شدند / کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهیم کرد

گروه استان‌ها ـ دبیر جبهه جهانی شباب المقاومه با بیان اینکه دنیای اسلام امروز عزادار سرداری است که خواب را از چشمان دشمنان اسلام ربوده بود،گفت: از ۱۲۰ ملیت در این مکان جمع شده‌اند که بگویند ما خونخواه حاج قاسم هستیم.

دبیر جبهه جهانی شباب المقاومه: 120 ملیت ‌خونخواه حاج قاسم شدند / کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهیم کرد – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام محمد اسماعیل پورهواشمی در تجمع عظیم جوانان مقاومت 120 کشور جهان که به مناسب شهادت سپهبد سلیمانی در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: امروز جوانان جبهه جهانی مقاومت از 120 ملیت جهان جمع شده‌اند تا بگویند ما حامیان مقاومت از سراسر جهان خونخواه شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم.

وی با بیان اینکه دنیای اسلام امروز عزادار سرداری است که خواب را از چشمان دشمنان اسلام ربوده بود، افزود: علت این که ما مصمم شدیم در این شلوغی‌ها و تراکم جلسات، مراسم را برگزار کردیم این است که شخصیت بین‌المللی شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی بداریم.

دبیر جبهه جهانی شباب المقاومه با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی عنوان کرد: وجه تمایز این مراسم این است که از 120 ملیت در این مکان جمع شده‌اند که بگویند ما خونخواه حاج قاسم هستیم.

حرم رضوی غرق در حضور زائر و مجاور / بارگاه منور رضوی در سوگ خادمش سیاه‌پوش شدبزرگراه رسالت به نام "شهید سردار سلیمانی" تغییر نام دادماموستا حسینی: ملت ایران گوشمالی سختی به آمریکای جنایتکار می‌دهند

پورهواشمی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در پی شهادت سردار سلیمانی گفت: رهبر انقلاب در پیام خود فرمودند شهید سلیمانی چهرهٔ بین‌المللی مقاومت است و همهٔ دل‌بستگان مقاومت خونخواه وی هستند.

وی گفت: دشمنان بدانند خط جهاد و مقاومت با انگیزهٔ مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است، فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.

دبیر جبهه جهانی شباب المقاومه خاطرنشان کرد: امروز باید جوانان جبهه جهانی مقاومت ادامه دهنده راه این شهید بزرگ باشند، رهبر انقلاب در این پیام شهید حاج قاسم سلیمانی را یک چهره بین المللی دانستند.

انتهای پیام/452/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.