تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
کد خبر : 93349

دستور فوری به فرماندهان سپاه؛ تحقق کامل طرح شهید سلیمانی

دستور فوری به فرماندهان سپاه؛ تحقق کامل طرح شهید سلیمانی

فرمانده سپاه: به همه فرماندهان سپاه دستور قاطع می‌دهم. در عرصه تحقق اهداف مقدس طرح شهید سلیمانی برای واکسیناسیون به صحنه بیایند.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی در جلسه بررسی گام پنجم طرح شهید سلیمانی. که عصر امروز در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: سپاه‌های استانی و وزارت بهداشت یک جهاد گسترده را برای مقابله با کرونا انجام داده‌اند. این روند باید با قدرت ادامه پیدا کند.

وی با تشکر از کادر درمان کشور و فعالان حوزه بهداشت و درمان برای حضور موثر در عرصه مقابله با کرونا گفت. این عزیزان تا حد توانشان برای ایجاد آرامش روانی و سلامت جسمی از هیچ کاری دریغ نکرده اند. که جا دارد از آن‌ها تشکر کرد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ظرفیت‌های ما برای مقابله با این بیماری در حال افزایش است، گفت: در حال شکل‌گیری یک آرایش قدرتمند در وزارت بهداشت و سپاه برای مقابله با کرونا هستیم. با ورود واکسن به کشور نگرانی‌ها در این خصوص نیز از بین رفته است.

سرلشکر سلامی رعایت فاصله اجتماعی. شستن دست‌ها. قرنطینه بیماران و واکسیناسیون عمومی را مهم‌ترین عوامل برای مقابله با شیوع کرونا دانست. افزود: اسلام همه ما را برای عمل خیر بسیج می‌کند. سبقت گرفتن از یکدیگر در عمل صالح را توصیه می‌کند. ما باید با تکیه بر این ارزش‌ها جامعه خود را در عبور از همه سختی‌ها اداره کنیم.

وی افزود: همه دنیا درگیر بیماری کرونا هستند. اما در کنار این کشور ما در تقاطع چند عامل دیگر مانند تحریم.فشار‌های روانی و جنگ روانی دشمنان و فشار‌های سیاسی و حتی ارعاب نظامی است،

اما چیزی که ما را می‌تواند.موفق کند همین اراده و همکاری مردان و زنان کشور ماست .که موجب می‌شود از مسیر‌های سخت گذر و گردنه‌های سخت عبور کنیم.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما برای یک کار بزرگ دور هم جمع شده ایم. این یک دستور قاطع است که تمام سپاه‌های استانی با ظرفیت کامل. با استفاده از ظرفیت عظیم و بی پایان بسیج به میدان بیایند تا بتوانیم عمل واکسیناسیون را به سرعت انجام دهیم.

سردار سلامی توسعه مراکز واکسیناسیون را مهم دانست. افزود: فرماندهان سپاه استانی با اختیار خود. بنا بر نیاز استان و شهر‌های مختلف مراکز واکسیناسیون را افزایش دهند،

نمی‌توانیم آلام و درد مردم را ببینیم، به خانه‌های آن‌ها رجوع کنید و قبل از رجوع آن‌ها به داد آن‌ها برسید.

وی افزود: از رهبر انقلاب دستور داریم. که برای نجات مردم از این بیماری از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنیم. هر عملی را برای خدمت مردم لازم است. انجام دهید. با نهایت احترام و تکریم و مهربانی و خشوع کار مردم را پیش ببرید و نگذارید کوچکترین سختی بر مردم وارد شود.

سرلشکر حسین سلامی در نشست بررسی روند اجرایی گام پنجم طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا افزود. همه استعداد موجود را با ظرفیت کامل در نظر بگیرید. زمان حضور نیرو‌ها در مراکز واکسیناسیون را اینقدر بسط بدهید تا به ۲۴ ساعت برسد.

وی گفت: در بکارگیری اماکن و ظرفیت‌های سپاه برای توسعه مراکز واکسیناسیون کاملا مختار هستید.به تناسب نیاز به تشخیص خودتان عمل کنید. امروز فصل نوازش مردم ماست، امروز فصل خرید ناز مردم ماست.

 

ظرفیت مدیریت بیماری کرونا در حال افزایش است

فرمانده سپاه با اشاره به اوج گیری شیوع کرونا در کشور گفت. در نقطه عزیمت جدید ایستاده ایم و ظرفیت‌های ما برای بهتر شدن مدیریت این بیماری در کشور در حال افزایش است.

سردار سرلشکر حسین سلامی در جلسه بررسی روند اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی گفت. قدردان کادر درمان کشور اعم از اطبا و پزشکان عالیقدر هستیم. که ثابت قدم و استوار در مرکز این میدان سخت ایستاده اند.

همچنین پرستاران عزیز و مهربان و فداکار و مدافعان و خادمان عرصه سلامت و بهداشت کشور. که با این ایستادگی و ثابت قدمی و حضور موثرشان افتخار بزرگی برای کشورمان به ارمغان آوردند.

سرلشکر اسلامی ادامه داد: لازم است. از تلاش‌های موثر این عزیزان در زمان اوج گیری‌های شیوع ویروس کرونا که در کشور اتفاق افتاد، تشکر کنم و ما در حال حاضر در یک نقطه عزیمت جدید ایستاده ایم که ظرفیت‌های ما برای بهتر شدن مدیریت این بیماری در حال افزایش است.
سردار سلامی افزود: از تجارب ارزشمند و متراکم ماه‌های گذشته بهره‌مند هستیم و در کنار شکل گیری یک راه و هدف قدرتمند به شکل مشترک در حوزه بهداشت و درمان؛ حوزه سپاه و بسیج و سایر دستگاه‌ها مشارکت دارند و علاوه بر آن سرازیر شدن واکسن در کشور نگرانی‌ها را از بین برده و حالا وظیفه ماست که با افزایش نوبت بندی کار‌ها و توزیع مناسب واکسن در عمل کارامدی مان را ثابت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.