تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 125808

دستگاه ها نسبت به ثبت اشتغال مورد تعهد خود در سامانه رصد اقدام کنند

دستگاه ها نسبت به ثبت اشتغال مورد تعهد خود در سامانه رصد اقدام کنند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: فارغ التحصیلان دانشگاه ها باید به مهارت های مختلف مجهز شوند تا براحتی به اشتغال مناسب دست یابند.

به گزارش آوا البرز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اشتغال استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت اهتمام ویژه مدیران برای ایجاد بسترهای آن در استان، افزود: پیرو بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مکلف به اقدامات ویژه برای ایجاد اشتغال شده ایم، بنابراین باید با تلاش شبانه روزی برای تحقق اهداف، برنامه ریزی کنیم.
وی ادامه داد: بر این اساس استان البرز باید ۶۲ هزار شغل ایجاد کرده و در سامانه رصد ثبت کند. عبداللهی گفت: بر این باور هستم استان با توجه به ظرفیت های فراوانی که در بخش های مختلف دارد، می تواند از تعداد مقرر، فراتر رود.
وی افزود: اکنون تمامی شهرک صنعتی استان به نیروی کار نیاز دارند که باید با فرهنگ‌سازی، آموزش و ایجاد بسترهای اتصال کارجو به کارفرما، این نیاز را برطرف کنیم.
استاندار البرز گفت: فارغ التحصیلان دانشگاه ها باید به مهارت های مختلف مجهز شوند تا براحتی به اشتغال مناسب دست یابند.
وی افزود: خانواده ها باید به این درک از بازار کار برسند که شغل های ستادی و اداری برای تمامی متقاضیان اشتغال، وجود ندارد.
عبداللهی گفت: کمیته اشتغال جوانان ذیل قرارگاه اشتغال تشکیل شود و گزارشی از روند امور این بخش ارائه دهد.
وی اضافه کرد: ضرورت دارد کمیته اشتغال بانوان با محوریت زنان سرپرست خانوار تحت مدیریت اداره کل بانوان و خانواده استانداری البرز تشکیل شود.

بخوانید…..
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.