تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
کد خبر : 39456

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل: مردم هفته آینده را حتما در خانه بمانند + فیلم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل: مردم هفته آینده را حتما در خانه بمانند + فیلم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل: مردم هفته آینده را حتما در خانه بمانند + فیلم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده در روزهای آینده شاهد روند صعودی انتشار ویروس کرونا می‌شویم که انتظار می‌رود مردم موارد بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل: مردم هفته آینده را حتما در خانه بمانند + فیلم – اخبار استانها –

قدرت اخوان‌اکبری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: براساس بررسی‌های انجام شده در روزهای آتی شاهد سیر صعودی انتشار ویروس کرونا در استان خواهیم بود که از مردم انتظار داریم موارد بهداشتی رعایت کرده و هشدارها را جدی بگیرند.

وی تصریح کرد: از راهکارهای مهم برای مقابله با ویروس کرونا شستن مرتب دست‌ها با صابون، ضدعفونی‌کردن سطوح مختلف و خودداری از حضور در اماکن عمومی می‌باشد که انتظار می‌رود مردم به این هشدارها به خوبی توجه کنند.

ابتلای 12 نفر به ویروس کرونا در اردبیل قطعی شد‌بخش‌های بستری و ویژه کرونا در بیمارستان کنگان با 36 تخت راه‌اندازی شد انتقاد امام جمعه ایلام از سیاه‌نمایی رسانه‌های بیگانه علیه ایران‌ / بر ویروس کرونا غلبه می‌کنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در حال‌حاضر تمهیدات لازم برای خدمات‌دهی به بیماران کرونایی در سطح استان اردبیل انجام می‌شود و از مردم تقاضا داریم از مراجعات غیرضروری به درمانگاه‌ها و مراکز درمانی پرهیز کنند.

اخوان‌اکبری بیان کرد: خوشبختانه روند آمار بهبودیافتگان مبتلا به کرونا در استان اردبیل نیز پیشرفت بسیار خوبی داشته است و مردم نگرانی در این زمینه نداشته باشند و بی‌شک با همت و توان نیروهای درمانی و بهداشتی و دستگاه‌های مربوطه از این بحران خارج می‌شویم.

وی افزود: با افزایش آمار توزیع ماسک و محلول ضدعفونی در استان دغدغه‌ها و نگرانی‌های به وجود آمده در حال برطرف شده است و انتظار می‌رود با اقدامات انجام شده در پیشگیری از ویروس کرونا در استان گام‌های اساسی برداشته شود.

انتهای پیام/141/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.