تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
کد خبر : 130665

راه اندازی کمپ ماده ۱۶ تا بهبود وضعیت معتادان متجاهر شهرستان چهارباغ

راه اندازی کمپ ماده ۱۶ تا بهبود وضعیت معتادان متجاهر شهرستان چهارباغ

آوا البرز-فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ به تشریح عملکرد پلیس در حوزه ساماندهی وضعیت معتادان متجاهر در سطح این شهرستان پرداخت.

سرهنگ کامران چراغی گفت: شهرستان چهارباغ در حاشیه کلانشهر کرج و در مجاورت ۲ زندان بزرگ قرار دارد که به تبع وجود این موارد، مناطق ملک آباد و مهدی آباد یک کانون جهت سکونت افراد مستعد ارتکاب جرم تبدیل شد و علی رغم اقدامات فراوان صورت گرفت در خصوص برخورد با فروشندگان مواد مخدر، به علت نبود زیرساخت‌های مناسب و مشکلات اجتماعی، متاسفانه در سنوات گذشته تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت چهره این منطقه نگذاشته بود.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ با بیان این که تاکنون ۲۸۶ نفر از افراد پذیرش شدترخیص گردیده و با پیگیری‌های مسئولان شهرستان شغل قبلی خود بازگشته اند، تصریح کرد: به حمدالله با همت همه مسئولان شهرستان این مسیر با قدرت ادامه دارد و با پیگیری‌های صورت گرفت اقداماتی در حال اجراست تا افراد ترخیص شد از کمپ ماده ۱۶ چهارباغ بلافاصله پس از ترخیص به مراکز کار معرفی شوند.

سرهنگ چراغی در پایان از عزم جدی پلیس برای مبارزه با فروشندگان مواد مخدر خبر داد و خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه فعالیت سوداگران مرگ است.

بخوانید….
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.