تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸
کد خبر : 143688

رعایت قانون و قابلیت تحقق، در تنظیم و تصویب بودجه مدنظر قرار گیرد

رعایت قانون و قابلیت تحقق، در تنظیم و تصویب بودجه مدنظر قرار گیرد

آوا البرز-مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری البرز با اشاره به فرآیند بازدیدهای دوره ای از شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرهای استان البرز، گفت: با توجه به فراسیدن ایام تنظیم و تصویب بودجه شهرداری ها به شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای تابعه استان توصیه می شود در تنظیم بودجه دو اصل مهم رعایت قوانین، آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه و قابل تحقق بودن آن را مد نظر قرار دهند.

به گزارش آوا البرز به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، حمید میرزایی ضمن اعلام آمادگی دفتر شهری و شوراهای استانداری البرز برای ارائه مشاوره های تخصصی در حوزه تنظیم بودجه اظهار داشت: این دفتر ساز و کارهای نظارتی دقیقی را برای بهبود عملکرد شهرداران و شوراهای اسلامی شهر با رویکرد کمک به ارتقاء سلامت  اداری و ساختاری شهرداری ها و شوراها ایجاد کرده است.

این مسئول با اشاره به سیاست ها و برنامه های دولت سیزدهم ودستورات ومنویات  استاندارالبرز بویژه در زمینه توزیع عادلانه امکانات و خدمات و توسعه  محلات کم برخوردار و مورد هدف قرارگاه اجتماعی را در بودجه از امور مهمی دانست که شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر باید مورد توجه قرار دهند.

میرزائی درخاتمه  سخنان خود از متولیان تنظیم بودجه شهرداری ها خواست برای

استفاده از توان بخش خصوصی نسبت به جذب سرمایه در این حوزه، برای انجام

تکالیف و وظایف  خود استفاده  کرده و راهکارهای تسهیل جذب و سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های خود را تعریف و ارائه نمایند.

بخوانید…
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.