تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
کد خبر : 86310

رفع مشکلات و نارسائی های محدوده گلدشت در دست پی گیری

رفع مشکلات و نارسائی های محدوده گلدشت در دست پی گیری
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: پیگیری و تسریع در رفع مشکلات محدوده گلدشت یکی از موضوعاتی است. که مورد دغدغه و تاکید شورای اسلامی شهر است. امیدواریم تا پایان دوره بتوانیم در این زمینه اقدامات مناسبی انجام دهیم.
اکبر سلیم نژاد در سه شنبه های نظارتی در بازدید از منطقه ۶ شهرداری کرج پای دغدغه های شهروندان نشست. در بخشی از جلسه در خصوص مشکل ساکنان محدوده خدماتی گلدشت اظهار داشت: منطقه گلدشت. با مساحت تقريبي 16 هكتار در محدوده غربی شهر و شمال آزاد راه تهران – قزوين در مجاورت اراضي دانشگاه خوارزمي قرار گرفته است.
بافت اين منطقه مشكلات عديده اي دارد. كه از جمله آن مي توان به ريزدانگي و فقدان سند رسمي مالكيت. محرومیت ها، خرابی وضعیت جدول و آسفالت معابر و… اشاره كرد.
اين امر موجب شده تا معضلات اجتماعي متعددي در این شهرک به وجود بيايد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در راستای مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان،با پیگیری های صورت گرفته مقرر شد. بودجه ای از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری جهت ساماندهی وضعیت آسفالت،جدول معابر محدوده گلدشت اختصاص یابد. تا بخشی از دغدغه های ساکنین مرتفع شود.

سلیم نژاد عنوان کرد: برخی از شهروندان از وضعیت ورودی و خروجی های محدوده گلدشت گلایه داشتند. از شورای شهر درخواست کردند. جهت جلوگیری از مسدود شدن این مسیر و ایجاد دسترسی به اتوبان، جاده بهشت سکینه.بلوار اصناف تدابیر خاصی را مورد ساماندهی قرار دهند. که در این ارتباط مقرر شد. عملیات بهسازی و آسفالت ناحیه گلدشت هر چه سریعتر اقدام شود.

رفع مشکلات و نارسائی های محدوده گلدشت


وی به بازدید مستمر از سطح منطقه به خصوص محدوده گلدشت اشاره کرد. یادآور شد: برخورداری از خدمات شهری مناسب چون خیابان‌های استاندارد با ایمنی مناسب از جمله حقوق شهروندی است. اما با این ‌وجود کمتر توجهی به این مطالبه مردمی شده است. وضعیت ظاهری این خیابان‌ها گواه این قضیه است. تا جایی که بسیاری از شهروندان ضمن ابراز نارضایتی از این موضوع. خواستار رسیدگی به وضعیت چاله‌ های شهر هستند
.سلیم نژاد با بیان اینکه رضايتمندي شهروندان خط قرمز شورای شهر کرج است. گفت: تمام تلاش مدیریت و کارکنان مناطق 10 گانه شهرداری باید ارائه خدمات مطلوب. ارتقای سطح رضایت ‌مندی شهروندان شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج. با بيان اينكه شهروندان به عنوان ولي نعمتان ما. بايد از بالاترين خدمات و امكانات رفاهي بهره مند باشند، تاکید کرد: تلاش براي ارايه خدمات مطلوب و شبانه روزي. رفع مشكلات شهري و محله اي، برنامه ريزي در چارچوب شتاب بخشي روند توسعه مناطق و محلات شهري، رسيدگي پرشتاب و پاسخگويي شفاف به مشكلات و مطالبات شهروندان. اجراي به هنگام طرح ها و پروژه هاي عمراني از جمله شاخص هاي موثر در جلب رضايتمندي شهروندان است. که باید ملاك سنجش مديران شهرداري از این شاخص ها شود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.