تاریخ انتشار : جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
کد خبر : 74692

روز قد‌سی متفاوت در رمضان 1441 / عزم جهانی برای ریشه‌کنی ویروس‌ منحوس صهیونیستی از منطقه / فلسطین ‌فراموش نمی‌شود

روز قد‌سی متفاوت در رمضان 1441 / عزم جهانی برای ریشه‌کنی ویروس‌ منحوس صهیونیستی از منطقه / فلسطین ‌فراموش نمی‌شود

روز قد‌سی متفاوت در رمضان ۱۴۴۱ / عزم جهانی برای ریشه‌کنی ویروس‌ منحوس صهیونیستی از منطقه / فلسطین ‌فراموش نمی‌شود

روز قدس، روز مقاومت است و ایثار، روز آزادگی و اقتدار و روز شهامت و شهادت است. در روز قدس جهان بار دیگر عجز و ناتوانی استکبار و قدرت و اقتدار مسلمانان را به چشم می‌بیند.

روز قد‌سی متفاوت در رمضان 1441 / عزم جهانی برای ریشه‌کنی ویروس‌ منحوس صهیونیستی از منطقه / فلسطین ‌فراموش نمی‌شود – اخبار استانها –

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری تسنیم، روزی خواهد رسید که بیت‌المقدس پیراهن عزت و اقتدار بر تن کند و نغمه خوش آزادیش در جهان بپیچد. روزی که شکوفه‌های امید و ایمان از تمام دیوارهای بیت‌المقدس آویزان شود و عطر خوش پیروزی همه جا را پر سازد. روزی که چشمان مسلمانان از اشک شادی لبریز شده و فروغش تمام دنیا را چراغانی می‌کند.

آن روزی که دل‌های مشتاق مسلمانان برگرد قبله اول خواهد گشت و نوای یکدلی مسلمانی سر داده خواهد شد، قطعاً فرا می‌رسد و قصه غصه‌ها و زجرکشیدن‌های مسلمانان فلسطین پایان خواهد یافت.

روز قدس، روز مقاومت است و ایثار، روز آزادگی و اقتدار و روز شهامت و شهادت است. در روز قدس جهان بار دیگر عجز و ناتوانی استکبار و قدرت و اقتدار مسلمانان را به چشم می‌بیند. بار دیگر دفتر ذلت‌بار شکست‌های پی در پی غاصبان اسرائیلی مرور می‌شود و فروغ پیروزی‌های همیشگی جوانان فلسطینی که با دست خالی در برابر بزرگ‌ترین غاصبان و ظالمان عالم ایستاده‌اند، چشم همه مسلمانان را روشن می‌کند.

امروز و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس که به دلیل شیوع کرونا شاهد برگزاری راهپیمایی روز در کشور نبودیم ‌و هرچند ‌فریادهای ویرانگر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل در خیابان ها و آسمان ایران اسلامی طنین انداز نمی‌شود اما تنفر ابدی از آنان بیشتر در دل ملت ایران و همه مسلمانان جهان ریشه خواهد دواند.

طنین فریاد "مرگ بر اسرائیل "و "مرگ بر آمریکا" در صفوف دشمن‌شکن نماز جمعه برخی شهرهای استان اصفهان

نماز جمعه هفته جاری در استان اصفهان و مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس در شهرستان‌های خور و بیابانک، تیران و کرون و بویین و میاندشت که دارای وضعیت سفید هستند برگزار شد.‌

نمازگزاران ولایت‌مدار در پایان نماز جمعه قطعنامه روز قدس را قرائت کردند و با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه و غیره اعلام انزجار خود را از دولت خبیث اسرائیل نشان دادند و ابراز امیدواری کردند که در آینده‌ای نه چندان نزدیک رژیم صهینویستی نابود و قدس شریف آزاد شود.

در این روز، یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید مقاومت که نابودی رژیم کودک‌کش و شیطان‌پرست صهیونیستی را نوید داده بود و به دست سردمداران غرب و استکبار به شهادت رسید، گرامی داشته شد.

شهروندان سایر شهرستان‌های استان در کنار اعضای خانواده خود همانند اکثر نقاط کشور، گوش به فرمایشات مقام معظم رهبری از رسانه ملی سپردند تا ان‌شاالله ویروس صهیونیست ریشه‌کن شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.