تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
کد خبر : 125347

رونمایی از ستاره جدید فوتبال ایران

رونمایی از ستاره جدید فوتبال ایران

رونمایی از ستاره جدید فوتبال ایران

محمد عباسی که امروز برای نساجی گل زد، محصول تیم های پایه ای نساجی است.

نساجی امروز در چام حذفی فجرسپاسی شیراز را شکست داد.. گل دوم نساجی را در بازی حذفی امروز، محمد عباسی به ثمر رساند. بازیکن 21 ساله ای که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت و چند دقیقه بعد از ورودش به میدان، نساجی را به گل دوم رساند و اتفاقا همین گل ضامن پیروزی و صعود نساجی شد چرا که فجرسپاسی یکی از گل های خورده را در وقت های تلف شد جواب داد و اگر گل عباسی نبود بازی به وقت اضافه می رفت.

محمد عباسی کاپیتان امیدهای نساجی همان بازیکنی است که شهریور ماه سال گذشته قراردادش را به صلاحدید ساکت الهامی به مدت 3 سال دیگر با نساجی تمدید کرد. ساکت الهامی سرمربی وقت نساجی، شهریور ماه سال 1400 از باشگاه خواست قرارداد 11 بازیکن رده سنی امید را به مدت 3 سال تمدید کند و حالا از جمع آن تمدیدی ها که الهامی اعتقاد داشت آینده نساجی را می سازند و این باشگاه را نه تنها از خرید بازیکن بی نیاز می کنند، بلکه به جایی می رسانند که از فروش بازیکن درآمدزا شود، محمد عباسی با اعتماد حمید مطهری در جام حذفی برای نساجی گل زد

محمد عباسی از نوجوانان در خدمت نساجی بوده و محصوص اورجینال این باشگاه است. فوتبال مازندران و قائمشهر از این پدیده ها زیاد دارد. فقط کافی است به آنها اعتماد شود تا نساجی از پرداخت میلیاردها تومان پول به بازیکنانی که غیر از نشستن روی نیمکت هیچ ثمری برای نساجی ندارند، بی نیاز باشد. محمد عباسی امروز وارد چرخه شد. او حالا باید بیشتر مراقب باشد که راه را اشتباه نرود.

بخوانید…..

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.