تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
کد خبر : 86004

سامانه ای شدن تمامی در خواست های آموزشگاه های آزاد هنری

سامانه ای شدن تمامی در خواست های آموزشگاه های آزاد هنری

تمامی درخواست های آموزشگاه های آزاد هنری از طریق سامانه انجام می شود.

معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از سامانه ای شدن تمامی در خواست های آموزشگاه های آزاد هنری خبر داد.

محمود دهقان هراتی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: فرایند صدور مجوز. تمدید و ثبت تمامی درخواست های آموزشگاه های آزاد هنری به صورت سامانه ای انجام می شود.

معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز. خاطرنشان کرد: این سامانه که پس از طراحی هم اکنون در مرحله پیاده سازی و اجرا قرار گرفته است. فعال شد .

sso.farhang.gov.ir

وی ادامه داد: با راه اندازی سامانه      sso.farhang.gov.ir     متقاضان در سراسر کشور. بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، می توانند. اقدام به ثبت درخواست تأسیس، تمدید و هرگونه درخواست در ارتباط با امور آموزشگاه ها نمایند.

این بدان معناست که فرایند تأسیس از صدور مجوز موافقت های اولیه و اصولی تا موافقت قطعی از طریق این سامانه برای متقاضیان امکان پذیر است .

دهقان هراتی در پایان یادآور شد: درصورت بروز مشکل فنی احتمالی. واحد استانی مطابق دستورالعمل ابلاغی ، مراتب را به مرکز پشتیبانی نرم افزار اعلام و پیگیری می کند. در هر صورت نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.