تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰:۰۴
کد خبر : 29007

ستین: مالکیت بدون تاثیر را دوست ندارم/ ویدال می‌تواند بازی تیم شما را متحول کند

ستین: مالکیت بدون تاثیر را دوست ندارم/ ویدال می‌تواند بازی تیم شما را متحول کند

ستین: مالکیت بدون تاثیر را دوست ندارم/ ویدال می‌تواند بازی تیم شما را متحول کند

کیکه ستین بر اهمیت بازی با لوانته در هفته جاری رقابت‌های لالیگا تاکید زیادی دارد.

ستین: مالکیت بدون تاثیر را دوست ندارم/ ویدال می‌تواند بازی تیم شما را متحول کند – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیکه ستین در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لوانته در هفته جاری رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) جدی بودن بازی را مورد تاکید قرار داد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اظهار داشت: طبعا همیشه بهتر است بدانی حریفت می‌خواهد چه کند چون در این صورت بهتر آماده بازی می‌شوی. این واقعیت است که سبک بازی حریف، تاثیری روی کار ما نخواهد داشت اما همواره باید به برنامه‌های رقیب احترام گذاشت. لوانته اخیرا نتایج خوبی نگرفته اما در فرم خوبی هستیم. البته همیشه جای پیشرفت وجود دارد. تلاش می‌کنیم تمریناتی که برای رفع نقاط ضعف داشتیم را در یک بازی رسمی هم پیاده کنیم چون تمرین هیچ وقت مثل بازی نمی‌شود. از طرفی لوانته به راحتی نمی‌بازد و قادر است به شما ضربه بزند. لوانته تلاش دارد فوتبال بازی کند و گاهی کارتان مقابل آنها گره می‌خورد.

او در ادامه افزود: با فروش چند بازیکن، تیم ضعیف‌تر شد. حالا تعداد بازیکن کمتری داریم اما خب تیم دومی هم هست که بازیکنانش آماده استفاده از فرصت‌ها هستند. امروز برخی به تمرین فرا خوانده شدند که پیشتر نیامده بودند.وقتی لازم باشد، به ما کمک خواهند کرد. این طور به نظر می‌رسد که ما ضعیف‌تر شده‌ایم اما نمی‌توان پیش بینی کرد. واقعیت با تصورات و فرضیه‌ها تفاوت زیادی دارد. روی حدس و گمان نمی‌شود حساب کرد. قرار است به زودی بازیکن فوق العاده‌ای به نام دمبله به ما اضافه شود و کمک زیادی خواهد کرد.

ستین تصریح کرد: آنچه بیش از همه مرا آزار می‌دهد، خط زدن نام یک یا چند بازیکن از لیست است. خرید جوانان، سرمایه گذاری از سوی باشگاه بوده و حرف زیادی ندارم. سال بعد روی این جوانان هم حساب خواهیم کرد.تعداد زیاد پاس‌ها نتیجه‌ای غیر از در اختیار داشتن مالکیت توپ نیست. داشتن توپ این اجازه را به حریف نمی‌دهد که به شما ضربه بزند. اگر توپ را داشته باشید، حریف نمی‌تواند به شما گل بزند. مالکیت بدون تاثیر را دوست ندارم. دوست دارم تیمم رو به جلو بازی کند. پاس دادن خوب است چون نوعی دفاع کردن است.

ستین در پایان افزود: مصدومیت آرتورو ویدال زیاد جدی نیست. ضربه‌ای به سر او وارد شده که باید ببینیم چطور پیش می‌رود. من اهل ریسک کردن روی بازیکنان نیستم اما همان طور که گفتیم، ترکیب چندان گسترده‌ای هم نداریم. آرتورو بسته به شرایط بازی و خواسته‌های تاکتیکی ما، نقش‌های متفاوتی ایفا می‌کند و طبعا او هم می‌تواند بهتر باشد. مربی باید هر بازیکنی را به پیشرفت بیش‌تر سوق دهد اما نمی‌توانم کاری که گریزمان انجام می‌دهد را از ویدال درخواست کنم. ویدال می‌تواند بازی تیم شما را متحول کند. البته بارسا هم مثل هر تیم دیگری امکان دارد افت کند. فراموش نکنیم از 10 تیمی که برای قهرمانی در اروپا می‌جنگند، فقط یک تیم جام را می‌برد. نمی‌توان منتظر افت بقیه ماند. مطمئنم ما هم مدعی خواهیم بود. شانس بارسا و بقیه برای فتح اروپا یکسان است.

او درباره رابطه با ادر سارابیا تاکید کرد: او در لاس پالماس به من ملحق شد و تاثیر بسیار مثبتی داشت. دوست دارم با جوانانی که انرژی دارند، کار کنم. در خیلی چیزها ممکن است او بیشتر از من بفهمد. آینده درخشانی دارد چون آزادی عملی زیادی به او می‌دهم و البته لیاقتش را دارد.دمبله قطعا برای بازی فردا در لیست نخواهد بود. هنوز زود است و منتظریم زمان مناسب بازگشتش از راه برسد. 2 دفاع میانی چپ پا داریم که عالی هستند. آنها تفاوت‌هایی جزیی با هم دارند و از هر یک بسته به شرایط استفاده خواهیم کرد. از آن‌ها راضی هستم. حضور و آمادگی هر 2 به تیم کمک می‌کند.

جدول رده‌بندی لالیگا

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.