تاریخ انتشار : جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰:۲۶
کد خبر : 61294

سخنگوی تعزیرات: اختلاف قیمت 6هزارتومانی محصولات در میادین تره‌بار توجیه منطقی ندارد

سخنگوی تعزیرات: اختلاف قیمت 6هزارتومانی محصولات در میادین تره‌بار توجیه منطقی ندارد

سخنگوی تعزیرات: اختلاف قیمت ۶هزارتومانی محصولات در میادین تره‌بار توجیه منطقی ندارد

سیدیاسر رایگانی در واکنش به قیمت‌های اعلامی از سوی اتحادیه میوه و سبزی برای ماه مبارک رمضان گفت: اختلاف قیمت ۳ تا ۶ هزار تومانی برای محصولات در تره‌بار توجیه منطقی ندارد.

– اخبار اجتماعی –

سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفت‌وگو با خبرنگار قضائی خبرگزاری تسنیم در واکنش به مصاحبه رئیس اتحادیه میوه‌ و سبزی درباره قیمت میوه و سبزی در ماه رمضان، گفت: اختلاف قیمت کف و سقف محصولات در میادین میوه و تره‌بار هیچ توجیه منطقی ندارد چراکه تفاوت کیفیت یک کالا به‌قدری نیست که قیمت کف و سقف محصول در میادین 3 تا 6 هزار تومان اختلاف داشته باشد.

سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: به‌عنوان مثال میوه مِلون در نرخ‌نامه اعلامی از یک‌هزار و 500 تومان تا 8 هزار تومان اعلام شده که همین اختلاف قیمت موجب نوسان قیمت شده و باعث می‌شود میوه گران به دست مصرف‌کننده برسد‌.

وی افزود: میادین تره‌‌بار باید تفاوت قیمت کف و سقف محصولات را به حداقل برسانند تا شاهد عرضه محصولات باکیفیت تقریباً یکسان با قیمت‌های مختلف در بازار نباشیم.

رایگانی تصریح کرد: طرح نظارتی سازمان تعزیرات ویژه ماه مبارک رمضان آغاز شده و هموطنان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه t135.ir ثبت کنند تا پس از هماهنگی با دستگاه‌های نظارتی مربوطه، تیم گشت مشترک برای رسیدگی به محل تخلف مراجعه کند.

انتقاد تعزیرات از قیمت‌سازی‌های نجومی در بازار خودرو/ رایگانی: امیدوارم دیوار و شیپور شریک دلال‌ها نباشندسخنگوی تعزیرات: اسامی محتکران لیموترش به سازمان تعزیرات و قوه‌قضائیه اعلام نشده استتعزیرات: 1310 شرکت و تاجر مسدودالحساب و ممنوع‌المعامله شدندسخنگوی تعزیرات: اتحادیه بار، انحصارگران لیموترش را می‌شناسد و معرفی نمی‌کند/بیشترین شکایت خودرویی از سایپا و ایران‌خودروتعزیرات: ارجاع پرونده تخلفات فروش اینترنتی نسبت به وقوع آنها صفر استسوءاستفاده از اقبال و اجبار مردم برای خرید اینترنتی در خانه‌نشینی‌ اجباری

انتهای پیام/+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.