تاریخ انتشار : شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
کد خبر : 62142

سند توسعه شهر گرگان در افق 1404 تدوین شود

سند توسعه شهر گرگان در افق 1404 تدوین شود

سند توسعه شهر گرگان در افق ۱۴۰۴ تدوین شود

منتخب مردم گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم گفت: باید سنگ بنایی برای گرگان در افق ۱۴۰۴ ترسیم و مدل توسعه آن تدوین شود و سپس میز توسعه گرگان شکل بگیرد.

سند توسعه شهر گرگان در افق 1404 تدوین شود – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، غلامرضا منتظری امشب در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار گرگان، اظهار داشت: هر چه پیوند بین نمایندگان مجلس و شورای شهر عمیق‌تر می‌توان گام های موثرتری در توسعه منطقه برداریم، گرگان نگین گلستان است و آنچه می‌بینیم فقط بخشی از گنجینه‌های گرگان بوده و گنجینه‌های پنهان آن باید استخراج شود.

وی افزود: مردم با هزاران امید به نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر رای دادند و اگر نتوانیم رضایت آنها را افزایش دهیم در انتخابات‌های بعدی مشارکت پایین خواهد آمد.

وی تصریح کرد: باید سنگ بنایی برای گرگان در افق 1404 ترسیم و مدل توسعه آن تدوین شود و شوراهای بعدی آن را ادامه دهند، سپس نیاز است میز توسعه گرگان شکل بگیرد تا نقشه راهی باشد از آن رونمایی کنیم.

سند توسعه اقتصادی برای 119 روستای استان گلستان تدوین می‌شودسند توسعه 4 شهرستان خراسان جنوبی در اختیار دستگاه‌های معین قرار گرفتمعاون وزیر کار: وضعیت استان قم در تنظیم سند توسعه مهارت رضایت بخش نیست

منتخب مردم گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در شهر گرگان استفاده شود، گفت: باید از نخبگان شهر در هر کجا که هستند در حوزه‌های مختلف سرمایه گذاری استفاده کنیم زیرا گرگانی‌ها عرق خاصی به شهر خود دارند و این دلبستگی می‌تواند خیلی از گره‌ها را باز کند.

منتظری در خصوص انتصاب مدیران استانی خاطرنشان کرد: دستور کار مجمع نمایندگان استان شایسته سالاری است و هر فردی که می‌خواهد مدیر شود باید شایسته آن سمت باشد و ما هم حساسیت ویژه‌ای در این بخش خواهیم داشت.

وی یادآور شد: عدالت محوری در برنامه‌های شورا و شهرداری بسیار مهم است و اولویت شهرداری و شورا باید مناطق کم برخوردار شهر گرگان باشد.

وی به پیگیری برای احقاق حق تیم بسکتبال شهرداری گرگان اشاره و خاطرنشان کرد: چندین جلسه در این خصوص با مسئولان کشوری داشتیم و هواداران گرگانی نگران نباشند زیرا جایی برای فرار از واقعیت وجود ندارد.

انتهای پیام/588/ ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.