تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
کد خبر : 63613

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشت؟

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشت؟

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشت؟

سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری غدیر، بیمه دانا و سرمایه‌گذاری توسعه صنایع سیمان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کشت و صنعت دشت خرمدره، بیمه پاسارگاد و پالایش نفت لاوان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشت؟ – اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 25هزار و 502واحدی به کار خود پایان داد و بیش از 7میلیارد و 760میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 9هزار و 85میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 190هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری غدیر، بیمه دانا و سرمایه‌گذاری توسعه صنایع سیمان امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌‌های سیمان مازندران، رینگ‌سازی مشهد و صنایع لاستیک سهند بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 984میلیون ورقه به‌ارزش 5331میلیارد تومان در 1004هزار نوبت، شاخص فرابورس(آیفکس) 166واحد رشد کرد و در ارتفاع 9940واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های کشت و صنعت دشت خرمدره، بیمه پاسارگاد و پالایش نفت لاوان بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و بیمه کوثر بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

فعالیت 5 شرکت صنایع غذایی بنیاد مستضعفان در بورسافت سهام بورس های آسیایی و آمریکا درپی کاهش مجدد قیمت نفتمردم سبدی از سهام خریداری کنند/ خانه‌های‌تان را برای سرمایه گذاری در بورس نفروشید

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.