تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
کد خبر : 56654

«سیامک شائقی» به کما رفت

«سیامک شائقی» به کما رفت

«سیامک شائقی» به کما رفت

کارگردان مطرح سینمای کشور به دلیل عوارض سرطان به کما رفت.

«سیامک شائقی» به کما رفت – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، «سیامک شائقی» کارگردان و نویسنده سینمای کشور امروز به دلیل عوارض سرطان به کما رفت.

رسانه‌های منتشرکننده غیرمجاز «خروج» مسدود شدنداعلام اولین آمار فروش آنلاین «خروج»/ 33 هزار و 995 بلیط در 24‌ ساعت!سیروس الوند: مردم به سؤاستفاده‌کنندگان اجازه ندهند حقوق «خروج» را ضایع کنند

این کارگردان کشور که در کارنامه خود فیلم‌هایی مانند جهیزیه‌ای برای رباب، در کمال خونسردی، باغ‌ فردوس پنج بعدازظهر و شراره را دارد مدتی بود که از کار فاصله گرفته بود و با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد.

به گفته فرزند این کارگردان پدر وی 3 سال است که دچار بیماری سرطان شده و با وجود اینکه هم او و هم اعضای خانواده امیدوار بودند مسیر بهبودی وی طی شود اما متأسفانه این‌طور نشد و تمام درمان‌هایی که در این 3 سال انجام شد به اینجا رسید که سرطان تمام بدنشان را گرفته و از روز شنبه (23 فروردین) در کمااند.

طبق گفته پزشکان از 1 ماه پیش که سلول‌های سرطانی به مغز رسید امید بهبودی کمتر بود و در این هفته اوضاع وخیم‌تر هم شد. آقای شائقی در سن 65 سالگی با این بیماری سخت دست‌ و پنجه نرم کرده و در یکی دو ماه گذشته شرایط سختی را در بیمارستان پشت سر گذاشته است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.