تاریخ انتشار : شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۹:۰۸
کد خبر : 61879

شرکت نفتی آمریکایی 260 هزار بشکه در روز تولید خود را کاهش داد

شرکت نفتی آمریکایی 260 هزار بشکه در روز تولید خود را کاهش داد

شرکت نفتی آمریکایی ۲۶۰ هزار بشکه در روز تولید خود را کاهش داد

یک شرکت آمریکایی ۲۵ درصد از چاه های نفت خود را در ایالت داکوتای شمالی تعطیل کرده‌ و ۲۶۰ هزار بشکه در روز تولید را پایین آورده است.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اویل پرایس، شرکت کانتیننتال ریسورسز عملیات های حفاری را متوقف کرده و بیشتر چاه های خود را در داکوتای شمالی بسته است. این شرکت به برخی مشتریان خود اعلام کرده که تحویل نفت به آن‌ها را به تعویق می‌اندازد.

اطلاعات رسمی از داکوتای شمالی در اوایل همین ماه نشان داد تولیدکنندگان نفت 25 درصد از چاه ها را در این ایالت تعطیل کرده‌ و 260 هزار بشکه در روز تولید را پایین آورده اند. به گفته وزارت منابع معدنی این ایالت، این بخش کوچکی از کل تولید نفت این منطقه است که میانگین آن در فوریه 1.45 میلیون بشکه در روز بود. داکوتای شمالی از آن زمان 40 درصد فعالیت حفاری خود را کاهش داده است.

لین هلمز، مدیر وزارت منابع معدنی داکوتای شمالی در اواسط آوریل گفت برخی تولیدکنندگان نفت در فکر ساخت تاسیسات ذخیره سازی در نزدیکی چاه ها برای ذخیره نفتی هستند که تولید کرده اند تا پس از بهبودی قیمت نفت بفروشند.

صنعت نفت آمریکا در آستانه ورشکستگی قرار داردچشم طمع تولیدکنندگان نفت آمریکا به مخازن ذخیره نفت چین

کانتیننتال ریسورسز حتی قبل از اینکه قیمت نفت آمریکا در روز دوشنبه به زیر صفر برسد، یک سوم تولید خود را کاهش داده بود. هارولد هم، مدیرعامل این شرکت که موافق مداخله دولت در صنعت نفت برای کنترل تولید آن است از مقامات تگزاس خواسته 25 درصد تولید را پایین بیاورند.

انتهای پیام/145

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.