تاریخ انتشار : شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
کد خبر : 83335

شرکت نفتی برزیل تولید در آبهای عمیق را افزایش می دهد

شرکت نفتی برزیل تولید در آبهای عمیق را افزایش می دهد

شرکت نفتی برزیل تولید در آبهای عمیق را افزایش می دهد

شرکت دولتی پتروبراس برزیل مناقصه ای را برای خرید سه شناور اف‌پی‌اس‌او(FPSO) برای عملیات استخراج در یکی از بزرگترین میادین نفتی در آبهای عمیق جهان برگزار کرد تا بتواند به عنوان بخشی از برنامه توسعه این میدان، روزانه ۲ میلیون بشکه نفت استخراج کند.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اویل پرایس، شرکت دولتی پتروبراس برزیل روز جمعه مناقصه ای را برای خرید سه شناور اف‌پی‌اس‌او(FPSO) برای عملیات استخراج در یکی از بزرگترین میادین نفتی در آبهای عمیق جهان برگزار کرد تا بتواند به عنوان بخشی از برنامه توسعه این میدان، روزانه 2 میلیون بشکه نفت استخراج کند.

این شرکت نفتی برزیل در بیانیه ای در روز جمعه گفت: برگزاری مناقصه برای سه شناور FPSO بخشی از برنامه پتروبراس است که بر اساس آن باید تا پایان دهه جاری میلادی (سال 2030)، در مجموع دوازده شناور در میدان نفتی بوزیوس نصب شود.

پتروبراس برزیل به کشتیهای ایرانی سوخت‌رسانی می‌کندهمه‌گیری کرونا تولید نفت برزیل را کاهش داد

پس از اتمام این برنامه توسعه، پیش بینی می شود که میدان بوزیوس بیش از 2 میلیون بشکه نفت در روز تولید کند و به بزرگترین سرمایه تولید پتروبراس تبدیل شود.

این میدان نفتی در حال حاضر دارای چهار شناور FPSO عملیاتی است.

اولین شناور از سه شناور جدید FPSO قرار است در نیمه دوم سال 2024 عملیاتی شود، در حالی که دو شناور دیگر قرار است در سال 2020 شروع به فعالیت کنند.

شرکت پتروبراس همچنین قصد دارد از گاز طبیعی در این میدان نفتی که همزمان با تولید نفت افزایش پیدا کرده است، استفاده بهتری کند و واحدهای گاز مایع فراساحلی به منظور فرآوری گاز راه اندازی کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.