تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
کد خبر : 60442

شمار قربانیان کرونا در بلژیک به 6000 نفر رسید

شمار قربانیان کرونا در بلژیک به 6000 نفر رسید

شمار قربانیان کرونا در بلژیک به ۶۰۰۰ نفر رسید

وزرات بهداشت بلژیک اعلام کرد که شمار قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور به حدود ۶۰۰۰ نفر رسیده است.

شمار قربانیان کرونا در بلژیک به 6000 نفر رسید – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از یورونیوز، وزارت بهداشت بلژیک روز سه‌شنبه اعلام کرد با مرگ 170 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته، شمار قربانیان این ویروس همه‌گیر در بلژیک به 5998 نفر رسیده است.

بر اساس جدیدترین آمارهای وزارت بهداشت بلژیک، تاکنون حدود 41 هزار فرد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده‌اند. طی 24 ساعت گذشته 973 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کشور بلژیک ثبت شده است.

بلژیک در حال حاضر از لحاظ نسبت مرگ‌ومیر بر اثر کرونا به جمعیت کشور، پس از کشور کوچک سن‌مارینو در رتبه دوم جهان قرار دارد.

همسایه شمالی بلژیک یعنی هلند نیز از نظر نسبت مرگ‌ومیر بر اثر کرونا به جمعیت کشور، وضعیت مناسبی ندارد و از این لحاظ در بین 10 کشور اول جهان جای گرفته است.

تنها طی 24 ساعت گذشته 165 نفر به آمار قربانیان کرونا در هلند افزوده شده و آمار کلی قربانیان کرونا در این کشور از 3900 نفر عبور کرده است.

شمار قربانیان کرونا در بلژیک به نزدیک 5 هزار نفر رسیدادعای محققان بلژیکی درباره تاثیر خون شتر بر درمان بیماری کروناآمار مبتلایان به ویروس کرونا در هلند به بیش از 31 هزار نفر رسیدادامه تعطیلی سراسری در هلند تا اواخر ماه جاری میلادیشمار جانباختگان کرونا در پرتغال در یک روز 2 برابر شد/ افزایش قربانیان در هلند

انتهای پیام/.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.