تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲:۰۰
کد خبر : 18347

صوفی: مردم از اصلاح‌طلبان مأیوسند اما در انتخابات باید بسته عدالت بدهیم

صوفی: مردم از اصلاح‌طلبان مأیوسند اما در انتخابات باید بسته عدالت بدهیم

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ – ۰۵:۳۰ صوفی: مردم از اصلاح‌طلبان مأیوسند اما در انتخابات باید بسته عدالت بدهیم

علی صوفی دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات

عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: روحانی، مردم را مأیوس کرده است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

علی صوفی که سابقه وزارت در دولت خاتمی را هم دارد، در مراسم افتتاح دفتر حزب «پیشرو اصلاحات» در بجنورد گفت: دولت دوازدهم، عدالت اجتماعی را به کناری نهاد و مردم را از خود مأیوس کرده و اگر روحانی به این رویه خود ادامه دهد باید منتظر اتفاقات بدتری هم باشیم. وی افزود: همیشه سعی کرده‌ام با گفت‌وگو واقعیت‌های جامعه را گفته و انتقاد کنم، چنانکه به روحانی در هنگام انتخاب وزرایش انتقاد داشتم.

وی گفت:‌ مردم به این نتیجه رسیده‌اند که از آنها و اعتمادشان سوءاستفاده شده است.

وزیر تعاون دولت اصلاحات با بیان اینکه باید از روش‌های ایجابی برای به پای صندوق کشاندن مردم استفاده کرد، گفت: باید به مردم با رویکرد ایجابی بگوییم این موانع و بحران‌ها را داریم و این برنامه ماست. نباید انتخابات را تحریم کنیم بلکه باید بسته عدالت بدهیم و طوری مردم را دعوت کنیم که بدانند ما هم طرف آنها هستیم.

وی پس از اینکه قربانی، نماینده اصلاح‌طلب بجنورد در مجلس، جلسه را ترک کرد، گفت: مجلس، مجلس منفعت‌طلب شده و نمایندگان تنها به فکر منافع شخصی خود و فقط به‌دنبال ساخت و پاختند که این موجب وهن ما شده است.

دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات افزود: دولتی که بعد از ۶ ماه اعتبارش افت کرد و در نظرسنجی‌ها به ۵ و ۴ درصد رسید، به درد نمی‌خورد و آن که باید در این مورد سرزنش شود ما اصلاح‌طلبان هستیم. روحانی را کسی نمی‌شناخت و ما او را آوردیم. او در واقع کاندیدای حداقلی ما بود.

آخرین جمله عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در حالی است که اولا روحانی سال‌ها دبیر شورای عالی امنیت ملی در دولت‌های هاشمی و خاتمی بود. ثانیا در انتخابات سال ۹۲ و ۹۶، عارف و جهانگیری هم نامزد بودند اما اصلاح‌طلبان با یقین به اینکه رأی نمی‌آورند، از روحانی حمایت کردند.

بنابراین، تعبیر نامزد حداقلی، خلاف واقع است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.