تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
کد خبر : 24786

ضرورت استفاده مدارس تهران از ظرفیت‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

ضرورت استفاده مدارس تهران از ظرفیت‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

ضرورت استفاده مدارس تهران از ظرفیت‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: همه مدارس شهر تهران می‌توانند، از ظرفیت‌های موجود در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی استفاده کنند.

ضرورت استفاده مدارس تهران از ظرفیت‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس – اخبار فرهنگی –

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، پانته‌آ دُرّی معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارای ظرفیت‌های بالقوه برای استفاده مدارس شهر تهران است، گفت: تمام مدارس شهر تهران می‌توانند از ظرفیت‌های موجود در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی استفاده کنند.

دری با اشاره به محیط وسیع و بزرگ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: فضای روباز تابستانی موزه انقلاب اسلامی فضای بکر و عالی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و آمادگی دفاعی مدارس است و جا دارد مدارس از این فضا، نهایت استفاده را ببرند.

وی افزود: در اوایل بهار و فصل تابستان به‌خصوص ماه مهر و آبان که هنوز هوا سرد نیست، فضای روباز و محوطه موزه، مکان بسیار مناسبی برای فعالیت تشکل‌های دانش‌آموزی به‌ویژه برای ورزش کردن، سلام نظامی و برگزاری سایر مراسم‌های فرهنگی مانند احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران، خواندن بیانیه، از جلو نظام، برگزاری تئاترهای خیابانی و … به شمار می‌آید.

ماجرای حضور "سه تفنگدار" در سازمان انرژی اتمی/ احمدی روشن مقابل 13 کشور ایستاد+ فیلمپدر شهیدزمانی‌نیا: پسرم فقط 2 ماه با همسرش زندگی کرد/ از خبر پرواز حاج قاسم فهمیدم که وحید هم شهید شده است + فیلم

او تصریح کرد: سازمان دانش‌آموزی زیرمجموعه معاونت پرورشی است و یکی از وظایف سازمانی آن این است که تشکیلات دانش‌آموزی را از دوره متوسطه اول و متوسطه دوم منسجم کند. در ساحت اجتماعی و سیاسی در سند تحول و پیوند آن با ساحت اعتقادی و عبادی اخلاقی ما مکلفیم دانش‌آموزان را در موقعیت‌ها و محیط‌های متنوع یادگیری قرار بدهیم. اگر اردوی یکروزه بازدید از موزه برای معرفی و تبلیغ موزه و برگزاری برنامه‌های فرهنگی مدارس برای دانش‌آموزان گذاشته شود به یادگیری بهتر درسی آنها کمک شایانی می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.