تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
کد خبر : 83443

طاهریان: میراسماعیلی نامه ثبت‌نامش را برای من فرستاد/ جایگاه او برای انتخابات کمیسیون محفوظ است

طاهریان: میراسماعیلی نامه ثبت‌نامش را برای من فرستاد/ جایگاه او برای انتخابات کمیسیون محفوظ است

طاهریان: میراسماعیلی نامه ثبت‌نامش را برای من فرستاد/ جایگاه او برای انتخابات کمیسیون محفوظ است طاهریان: میراسماعیلی نامه ثبت‌نامش را برای من فرستاد/ جایگاه او برای انتخابات کمیسیون محفوظ است

مسئول امور هماهنگی کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک به معرفی نشدن آرش میراسماعیلی در لیست نامزدهای ریاست کمیسیون ورزشکاران این کمیته واکنش نشان داد.

– اخبار ورزشی –

طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک و مسئول امور هماهنگی کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه نام آرش میراسماعیلی در اسامی نهایی نامزدهای ریاست کمیسیون ورزشکاران وجود نداشت، اظهار داشت: میراسماعیلی پیش از این به من گفته بود که تا ظهر امروز حضور قطعی‌اش را در انتخابات به من اعلام می‌کند و همچنین عنوان کرده بود که قصدش شرکت در انتخابات و نامزدی برای پست ریاست است، اما خبر نهایی را به من نداد. من با او نیز تماس گرفتم، اما تلفن همراهش در دسترس نیست. حتی با دفترش هم تماس گرفتم و برایش پیغام گذاشتم که در اولین فرصت با من تماس بگیرد.

وی افزود: میراسماعیلی نامه ثبت‌نامش را برای من فرستاده، ولی قرار بود خبر نهایی را به من اعلام کند. جایگاه او برای انتخابات محفوظ است و اگر بخواهد، در لیست نامزدهای ریاست کمیسیون ورزشکاران قرار می‌گیرد.

نایب رئیس کمیته ملی المپیک درخصوص اینکه آیا آیین‌نامه کمیسیون به تایید IOC رسیده است یا خیر؟ گفت: این موضوع در حیطه اختیارات دبیرکل است و این مسائل را باید از او پیگیری کنید.

ساعی: زشت است که سوریان به دنبال مهره‌چینی در کمیسیون ورزشکاران باشد/ با درخواست و توصیه دوستان ثبت‌نام کردم

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.