تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
کد خبر : 33229

عضو جامعه مدرسین: حضور پرشور در انتخابات سبب یاس دشمن می‌شود

عضو جامعه مدرسین: حضور پرشور در انتخابات سبب یاس دشمن می‌شود

عضو جامعه مدرسین: حضور پرشور در انتخابات سبب یاس دشمن می‌شود

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه گفت: حضور پرشور در انتخابات سبب یاس دشمن می‌شود، شرکت در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است، وقتی انتخابات حداکثری برگزار شود نشان دهنده حمایت مردم از نظام خواهد بود و همین مسئله موجب خنثی شدن توطئه دشمن می‌شود.

عضو جامعه مدرسین: حضور پرشور در انتخابات سبب یاس دشمن می‌شود – اخبار استانها –

آیت الله فقیهی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اهمیت حضور پرشور در انتخابات اظهار داشت: شرکت در انتخابات حمایت از نظام است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات به دنیا ثابت می‌کند که حامی نظام است، افزود: انتخابات برای ما فرصتی است که می‌توانیم تهدیدهای دشمن را خنثی کنیم، زمانی که مردم حامی حکومت باشند دشمن جرات فتنه علیه نظام را نخواهد داشت.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه وظیفه قانونی هرکسی شرکت در انتخابات است، ادامه داد: در این راه به کسی رأی دهیم که انقلابی، شجاع، دشمن شناس، دارای روحیه جهادی و طرفدار عدالت و مؤمن و پایبند به مسائل شرعی و دینی باشد.

آیت‌الله اراکی: مردم با حضور حماسی در انتخابات بار دیگر دشمن را مایوس می‌کننداستاندار خراسان شمالی: مدیرانی که در روند انتخابات دخالت کنند «عزل» می‌شوندنماینده ولی فقیه در استان ایلام از مردم ایران برای حضور گسترده ‌در انتخابات مجلس‌ دعوت کرد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: حضور پرشور در انتخابات سبب یاس دشمن می‌شود، شرکت در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است، وقتی انتخابات حداکثری برگزار شود نشان دهنده حمایت مردم از نظام خواهد بود و همین مسئله موجب خنثی شدن توطئه دشمن می‌شود.

وی با بیان اینکه منافع کشور در امنیت و اقتدار است، خاطرنشان کرد: برخی با حاشیه سازی در این ایام باعث دلسرد کردن مردم در انتخابات می شوند، مردم باید منافع خودشان را در نظر بگیرند، این مسائل نیازمند به حمایت از ولایت فقیه است که پشتیبانی از ولایت فقیه نظام را هم قوی خواهد کرد.

انتهای پیام/452/ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.