تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
کد خبر : 27426

فرامرزیان: 30 درصد منابع فدراسیون‌ها تا 2 ماه آینده پرداخت می‌شود/ فدراسیون‌ها رسید پرداختی به المپیکی‌ها را تحویل دهند

فرامرزیان: 30 درصد منابع فدراسیون‌ها تا 2 ماه آینده پرداخت می‌شود/ فدراسیون‌ها رسید پرداختی به المپیکی‌ها را تحویل دهند

فرامرزیان: ۳۰ درصد منابع فدراسیون‌ها تا ۲ ماه آینده پرداخت می‌شود/ فدراسیون‌ها رسید پرداختی به المپیکی‌ها را تحویل دهند

ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت که درصد باقیمانده منابع فدراسیون‌های ورزشی تا پایان سال به آنها پرداخت می‌شود.

فرامرزیان: 30 درصد منابع فدراسیون‌ها تا 2 ماه آینده پرداخت می‌شود/ فدراسیون‌ها رسید پرداختی به المپیکی‌ها را تحویل دهند – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان که در نشست مشترک رؤسای فدراسیون‌های ورزشی با حضور مسعود سلطانی‌فر و سیدرضا صالحی‌امیری سخن می‌گفت، اظهار داشت: تاکنون حدود 70 درصد پرداخت‌ها به فدراسیون‌ها محقق شده است و 30 درصد مابقی نیز تا دو ماه آینده پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور آماده ورزشکاران کشورمان در المپیک 2020 توکیو، توضیحاتی را درباره برنامه‌های حمایتی وزارت ورزش و جوانان از المپین‌ها ارائه کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین اعلام کرد که براساس مصوبه ستاد عالی بازی‌های المپیک مبنی بر حمایت مالی از ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه شده‌اند، در این خصوص منابع لازم به حساب فدراسیون‌ها پرداخت شده است. وی تأکید کرد که این تخصیص ویژه ورزشکاران المپیکی است و فدراسیون‌ها پس از پرداخت پول به ورزشکاران، باید رسید پرداخت‌ها را تحویل دهند.

علی‌نژاد: فدراسیون‌ها حقوق المپیکی‌ها را به حساب‌شان واریز کنند

فرامرزیان در پایان توضیحاتی درباره ماده 251 ارائه کرد و از تمامی فدراسیون‌ها خواست در این ارتباط با ارائه اطلاعات پرونده خود را تکمیل کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.