تاریخ انتشار : جمعه ۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد خبر : 45264

"فرش قرمز" تلویزیون از امشب پهن می‌شود/ ایده‌ای که از بازار بزرگ ایران شکل گرفت!

"فرش قرمز" تلویزیون از امشب پهن می‌شود/ ایده‌ای که از بازار بزرگ ایران شکل گرفت!

"فرش قرمز" تلویزیون از امشب پهن می‌شود/ ایده‌ای که از بازار بزرگ ایران شکل گرفت!

تهیه‌کننده برنامه نوروزی تلویزیون، گفت: ایده برنامه "فرش قرمز" با همکاری با بازار بزرگ ایران شکل گرفت؛ از لوکیشن کتابخانه بازار بزرگ ایران در میزانسن برنامه استفاده کردیم.

"فرش قرمز" تلویزیون از امشب پهن می‌شود/ ایده‌ای که از بازار بزرگ ایران شکل گرفت! – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، برنامه "فرش قرمز" از امشب اول فروردین هر شب ساعت 21 از شبکه ایران کالا پخش شود. این برنامه در بازار بزرگ ایران تهیه و تولید شده است و میزبان تولیدکنندگان مطرح کشوراست. شعار برنامه این است: «فرش قرمز برای شما تولیدکنندگان ایرانی پهن کرده‌ایم.»

سعید نقیبی تهیه‌کننده برنامه "فرش قرمز" به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: در شبکه ایران کالا از همان زمانی که شبکه شکل گرفت و برنامه‌سازی آغاز شد برنامه‌های مختلفی را دیدیم. همیشه دغدغه من این بود که برنامه‌ای تولید کنیم که در شأن تولیدکننده باشد. علاوه بر اینکه فضای تولیدش را می‌بینیم خود فرد هم حضور داشته باشد. در شکل و شمایلی که در شأن فرد تولیدکننده باشد. در برنامه‌های دیگری که خود من هم کار می‌کردم در فضای تولیدی حضور پیدا می‌کردیم و قاب زیبایی که می‌خواستیم بنابر خاصیت فضای تولید شکل نمی‌گرفت.

وی افزود: ایده برنامه "فرش قرمز" با همکاری با بازار بزرگ ایران اتفاق افتاد شکل گرفت؛ از لوکیشن کتابخانه بازار بزرگ ایران در میزانسن برنامه "فرش قرمز" استفاده کردیم.

این تهیه کننده در ادامه توضیح داد: از احمد نجفی تشکر می‌کنم؛ ما تا ساعت 5 صبح سر ضبط بودیم و با توجه به حساسیت‌هایی که روی این ضبط بود کار طولانی شد منهای پیش تولید، تولید محتوا، چون در این برنامه ما یک معرفی برند خواهیم داشت، یک آیتمی را داریم که برندها را معرفی می‌کنیم. همچنین بخش تحلیل صنعت را داریم و در این برنامه به مهمان یک تیزر هدیه می‌دهیم. این هدیه جذاب است.

نقیبی خاطرنشان کرد: زمانی که مهمان در برنامه "فرش قرمز" قدم می‌گذارد و گفت‌وگو شکل می‌گیرد، شاید نقد خودم به خیلی از برنامه‌های همکاران خودم این باشد که صرفاً یک گفت‌و‌گو را پیش می‌بریم و در بخش‌ها و آیتم‌هایی که داریم خیلی حساسیت به خرج نمی‌دهیم. ما در "فرش قرمز" سعی کردیم این حساسیت را به شکلی به خرج بدهیم و این جذابیت‌ها را در واقع علاوه بر گفت‌و‌گو در آیتم‌ها هم داشته باشیم. تمام مهمان‌هایی که به برنامه "فرش قرمز" دعوت می‌شدند خط تولیدشان توسط تیم تصویربرداری برنامه تصویربرداری شده و برایشان تیزر ساخته شده است.

دعای تحویل سال با صدای دوبلورهای تلویزیون + صوتگزارشی از هیئت‌ها و زیارت‌های مجازی در تلویزیون در شب شهادت امام موسی کاظم(ع)/ "سمت خدا" به آنتن نوروزی رسید

وی افزود: اعضای برخی از این کارخانه‌ها در شهرستان‌های مختلف بوده‌اند و تیم تصویربرداری اعزام شده است با بالاترین کیفیت از خط تولید کارخانه تصویربرداری کرده‌اند و محصولاتشان را به عنوان یک تیزرفاینال، تیزری که به عنوان هدیه در آخر برنامه تقدیم مهمان می‌شود. اینها خودش سختی‌های تولید و جذابیت آن است. همانقدر که تیم تولید برنامه و تیم برنامه‌ساز سختی می‌کشد این برای خود مهمان و مخاطب جذابیت ایجاد می‌کند. ما برای اینکه جذابیت ایجاد کنیم سعی کردیم تمام موارد همانطور که گفتم به هم پیچ و مهره شود.

این تهیه‌کننده در پایان گفت: به نظرم بعد از پخش برنامه در ایام نوروز برای قسمت‌های آتی مخاطب خود را پیدا می‌کند و تولیدکنندگان کشور هم وقتی این برنامه را ببینند روی "فرش قرمز" قدم می‌گذارند، البته با معیارها و شاخص‌های ما که تولید با کیفیت است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.