تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
کد خبر : 27412

فرمانده سپاه اردبیل: صداقت آمریکایی‌ها فقط یک ادعای دروغین است

فرمانده سپاه اردبیل: صداقت آمریکایی‌ها فقط یک ادعای دروغین است

فرمانده سپاه اردبیل: صداقت آمریکایی‌ها فقط یک ادعای دروغین است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: گفتمان‌های صادقانه‌ای که آمریکا از آن دم می‌زند فقط یک ادعای دروغین است و هیچ گاه آمریکا روی حرف‌هایی که می‌زند نمانده است.

فرمانده سپاه اردبیل: صداقت آمریکایی‌ها فقط یک ادعای دروغین است – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار جلیل بابازاده بعد از ظهر امروز در مراسم سوگواری ایام فاطمیه در اردبیل اظهار داشت: گفتمان‌های صادقانه‌ای که آمریکا از آن دم می‌زند فقط یک ادعای دروغین است و هیچ‌گاه آمریکا روی حرف‌هایی که می‌زند نمانده است.

وی با اشاره به این که شهید سپهبد سلیمانی برای ریشه‌کن کردن زورگویی‌های قدرت اهریمنی در منطقه شبانه‌روز در تلاش بود بیان کرد: مبازه با ظلم و استکبار راه مردان خداست و این مهم همیشه به‌عنوان یک رسالت توسط شهیدان انجام یافته است که نباید به فراموشی سپرده شود.

نشریه اسرائیلی: پس از سلیمانی نوبت به هاکان فیدان رسیده استشهید سلیمانی پرورش یافته مکتب حضرت زهرا (س) بوددیدار و گفت‌وگوی صمیمانه فرزند شهید سلیمانی و سید حسن نصرالله

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ایران اسلامی می‌تواند پروژه شکستن هیبت آمریکا را اجرا کند که در این زمینه تبیین ایثارگری‌های چهره آزادی‌خواه بین‌المللی برای ماندگارسازی سردار رشید اسلام در بین تمامی جهانیان یک اولویت اساسی و مهم است.

بابازاده بیان کرد: ترور سردار سلیمانی یک حرکت خطای بزرگ توسط دشمنان بود که با تبیین ادبیات زندگی حضرت زینب(س) می‌توانیم پیروزی در برابر ظلم‌ها را عیان کرده و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در خط مقدم قرار گیریم که این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی مطرح است.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها و دست‌نشانده‌هایش دیگر دست خود را برای مردم رو کرده‌اند و اگر با این همه ادعا و ژست صداقت در کارشان بود آمار صحیح کشته‌شدگان حمله موشکی و خسارت‌ها را اعلام می‌کردند و این مهم را امروز ملت ولایتمدار ایران به حقیقت پی برده است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.