تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 43802

فرمانده سپاه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با تسنیم: تمام مراکز درمانی، بیمارستانی و مرکز بهداری غرب ‌کشور را برای پذیرش بیماران آماده کردیم

فرمانده سپاه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با تسنیم: تمام مراکز درمانی، بیمارستانی و مرکز بهداری غرب ‌کشور را برای پذیرش بیماران آماده کردیم

فرمانده سپاه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با تسنیم: تمام مراکز درمانی، بیمارستانی و مرکز بهداری غرب ‌کشور را برای پذیرش بیماران آماده کردیم

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه استان کرمانشاه گفت: پس از شیوع کرونا تمام مراکز درمانی، بیمارستانی و مرکز بهداری غرب ‌کشور را برای پذیرش بیماران آماده کردیم.

فرمانده سپاه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با تسنیم: تمام مراکز درمانی، بیمارستانی و مرکز بهداری غرب ‌کشور را برای پذیرش بیماران آماده کردیم – اخبار استانها –

سردار بهمن ریحانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه ‌اظهار داشت: بیش از 16 هزار نفر نیرو شناسایی شده‌اند که آموزش خواهند دید و جهت کمک به بیماران مبتلا به کرونا به مراکز بهداشت سراسر استان معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه این افراد از طریق پایگاه‌های مقاومت و محله‌محور به مراکز اعزام می‌شوند عنوان کرد: این افراد در تیم‌های چهارنفره با مسئولیت یک نفر از مراکز بهداری هر منطقه سازماندهی خواهند شد.

ریحانی گفت: غربالگری افراد در معرض خطر و شناسایی آن‌ها و طی کردن مراحل درمان از وظایف این نیروها است.

وی با یادآوری اینکه سپاه کنار دولت درباره پدیده ویروس کرونا همه تجهیزات و اقدامات و آمادگی‌های خود را به‌کار گرفته است افزود: تمام مراکز سپاه، بیمارستان‌های سپاه و مرکز بهداری غرب آمادگی لازم برای پذیرش بیماران را دارند و اقدامات لازم جهت رفع این بحران انجام شده است.

ریحانی افزود: یکی از کارهایی که به آن توصیه شده رفع آلودگی از مکان‌های عمومی، شهرها و مراکز عبور و مرور مردم بود که به‌حمد خدا امروز شاهد فعالیت بخشی از یگانهای جنگ نوین سپاه با حضور لشگر نبی اکرم(ص)، تیپ انصار الرسول و بهداری غرب جهت رفع آلودگی هستیم.

وی عنوان کرد: در یک برنامه‌ریزی منسجم هر روز بخشی از شهر جهت برطرف شدن آلودگی ضدعفونی می‌‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: این کار علاوه بر اینکه برای رفع آلودگی اثر بسیاری دارد یک عملیات روانی و امیدواری برای مردم به‌دنبال دارد و مردم احساس می‌کنند سپاه و نظام جهت رفع مشکلات همواره کنارشان هستند.

42 گروه جهادی دانشجویی برای مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان پای کار آمدندپیشنهاد استفاده از تجهیزات سمپاشی کشاورزی برای مقابله با کرونابرپایی ایستگاه‌های غربالگری کرونا در 4 خروجی استان گلستان / ممنوعیت خروج افراد دارای علائمرزمایش دفاع بیولوژیکی برای پیشگیری از کرونا در بوشهر آغاز شد
خدمت‌رسانی 16هزار بسیجی در مقابله با کرونا

رضا منصوری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: 16 هزار نفر بسیجی در قالب چهار هزار گروه در زمینه بیماریابی، گندزدایی معابر و سایر اقدامات مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی خدمات‌رسانی می‌کنند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه عنوان کرد: هر تیم متشکل از یک نفر از دانشگاه علوم پزشکی و سه نفر نیروی بسیجی خواهد بود و در تمام این برنامه‌ها دانشگاه علوم پزشکی محور است.

وی بیان کرد: نقاهتگاهی با 300 تخت ظرفیت در صورت اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی برای افرادی که پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان گلستان، باید دوره نقاهت را در مرکزی ایزوله سپری کنند، در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه اضافه کرد: کانونی به‌عنوان مرکز بحران مبارزه باکرونامتشکل از پیشکسوتان حوزه بهداشت و درمان، دانشجویان رشته‌های پزشکی و مجمع خیرین تشکیل شده است که اکنون شمار قابل توجهی ثبت‌نام و اعلام آمادگی کردند که در صورت اعلام نیاز دانشگاه ساماندهی و اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: همچنین با تلاش فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه بخشی از الکل، مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک مورد نیاز استان تأمین شده است و بسیج نواحی و نیز ناحیه کرمانشاه و بسیج عشایری به‌طور مداوم در حال ضدعفونی و گندزدایی مناطق حاشیه شهر کرمانشاه و معابر عمومی است.

انتهای پیام/832/ش+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.