تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
کد خبر : 92891

فعالیت 6 پایگاه واکسیناسیون در دانشگاه آزاد اسلامی البرز

فعالیت 6 پایگاه واکسیناسیون در دانشگاه آزاد اسلامی البرز

فعالیت 6 پایگاه واکسیناسیون در دانشگاه آزاد اسلامی البرز | توانایی واکسینه 100 هزار دانشجوی البرزی را داریم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از فعالیت 5 پایگاه ثابت. یک پایگاه خودرویی واکسیناسیون در این دانشگاه خبر داد.گفت: توانایی واکسینه حدود 100 هزار دانشجوی دانشگاه‌های البرز. برای آغاز سال تحصیلی جدید را داریم.

فعالیت 6 پایگاه واکسیناسیون در دانشگاه آزاد اسلامی البرز | توانایی واکسینه 100 هزار دانشجوی البرزی را داریم

وی درباره اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز. علیه کووید – 19 و مقابله با کرونا اظهار کرد.دانشگاه آزاد اسلامی در همه زمان‌ها و مکان‌هایی که کشور در موقعیت بحرانی بوده وارد میدان شده.به کمک مردم آمده است. ازجمله در وقوع سیل و در دوره کرونا که همه کارکنان، اعضای هیئت علمی. دانشجویان، تجهیزات و امکانات دانشگاهی برای یاری به مردم بسیج شدند.

وی عنوان کرد. که بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز .واحد کرج و به‌صورت ویژه معاونت علوم پزشکی این دانشگاه از ابتدای شیوع کرونا (اسفند ۹۸) .علاوه بر فعالیت‌های دانشگاهی علیه کروناویروس با مجموعه کادر بهداشت و درمان استان نیز همراه. در این راه علیه کووید- ۱۹ فعال بوده‌اند.

راه‌اندازی خط تولید ماسک‌های سه‌بعدی و پزشکی در مرکز رشد. واحدهای فناور نمونه‌ای از این فعالیت‌هاست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بیان کرد. در دوره کرونا در استان البرز پنج پایگاه واکسیناسیون گشایش یافت.

دو پایگاه در واحد کرج(دو سالن ورزشی هر یک به مساحت ۲ هزار متر مربع ). یک پایگاه در سمای کرج، یک پایگاه در هشتگرد. یک پایگاه در نظرآباد -که هرسه آماده واکسینه مردم هستند.

در کنار این ظرفیت یک پایگاه خودرویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج. مشغول خدمت‌رسانی به مردم و کادر درمان هستند.

برهانی‌فر مطرح کرد: به دلیل وضعیت بحرانی که در کشور و استان البرز حاکم است.

با رصد کاستی‌های احتمالی از جمله کمبود سرنگ به‌شخصه ورود کرده.پیگیری آن را عهده‌دار شدم.وعده‌های غذایی و پذیرایی واکسیناتورها را دانشگاه آزاد اسلامی البرز متقبل شده‌ایم.

وی اضافه کرد: با توجه به به نزدیک بودن مراکز آموزش عالی. استادان دانشگاه پیام نور، آزاد اسلامی و استادان حوزه‌های علمیه می‌توانند. برای واکسینه‌شدن به دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج مراجعه کنند.این مهم در سایت‌های مربوط هم اطلاع‌رسانی شده است.

همکاری دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی در طرح واکسیناسیون

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز اضافه کرد.دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی. که از نظر مهارت به تأیید دانشگاه علوم پزشکی البرز رسیده‌اند. در طرح واکسیناسیون با کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی همکاری می‌کنند.

برهانی‌فر افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در استان البرز حدود ۴۰ هزار دانشجو.سایر دانشگاه‌ها حدود ۶۰ هزار دانشجو دارند. که دانشگاه آزاد اسلامی توانایی واکسیناسیون آنان برای آغاز سال تحصیلی جدید را دارد.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و همکاری‌های محمد فتحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز اظهار کرد. تا هر وقت لازم باشد مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برای انجام واکسیناسیون مردم آماده همکاری است.

بیشتربخوانید:

تغییر کاربری اراضی کشاورزی در کشور بیداد می‌کند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.