تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
کد خبر : 81175

مجلس یازدهم رویکرد انقلابی را سرلوحه اقدامات قرار داده است

مجلس یازدهم رویکرد انقلابی را سرلوحه اقدامات قرار داده است

مجلس یازدهم رویکرد انقلابی را سرلوحه اقدامات قرار داده است

عضو هیئت رئیسه مجلس، گفت: مجلس انقلابی، مجلسی است که می تواند با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود باعث رشد و اعتلای کشور شود.

مجلس یازدهم رویکرد انقلابی را سرلوحه اقدامات قرار داده است – اخبار سیاسی –

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به رویکرد مجلس یازدهم، اظهار داشت: مجلس یازدهم دارای رویکرد انقلابی نسبت به مجالس ادوار است، چرا که مجلس انقلابی، مجلسی است که می‌تواند با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود باعث رشد و اعتلای کشور شود.

جلسه مشترک هیئت‌رئیسه مجلس با رؤسای شعب درباره تشکیل کمیسیون‌های تخصصی

وی با بیان اینکه مجلس انقلابی مجلسی است که با ریل‌گذاری صحیح کشور را به سمت توسعه و گسترش عدالت اجتماعی سوق دهد، افزود: اکثریت نمایندگان مجلس یازدهم با شعار "اقدام انقلابی و کار جهادی" از سوی مردم انتخاب شده‌اند، اکنون که مردم علیرغم مشکلات اقتصادی و معیشتی، اشخاصی را انتخاب کرده‌اند که با نظام و انقلاب و ولایت پیوند خورده‌اند، قطعا مطالبات رأی دهندگان و سطح انتظارات آنان از این مجلس و وکلایشان نسبت به دوره های گذشته بیشتر خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: نمایندگان مجلس یازدهم از یک سو باید پایبند شعارهای انقلابی خود باشند و به دور از منافع شخصی و جناحی، تنها دغدغه اقدام و حرکت در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ ارزش‌های انقلاب را داشته باشند و از سوی دیگر با تصمیمات صحیح، منطقی و واقع بینانه، مشکلات را در راستای تامین مطالبات بحق مردم، حل کنند و گام‌های اساسی را برای از بین بردن آثار فقر، تبعیض و فساد از کشور بردارند.

حجت‌الاسلام سلیمی با بیان اینکه مهمترین شاخصه یک نماینده انقلابی و مجلس انقلابی مبارزه همه جانبه با اشخاصی است که با استفاده از رانت و سوءاستفاده از موقعیت و غارت بیت‌المال به ثروت‌های نامشروع رسیده‌اند بیان داشت: مجلس انقلابی، مجلس ولایتمدار، متدین و با تقواست، مجلس انقلابی مجلس آرمانگرا و عدالتخواه است، مجلس انقلابی مجلسی است که شعارهایش با اعمالش یکی باشد.

نماینده مردم محلات در مجلس با تاکید بر اینکه مجلس انقلابی، باید حافظ عزت ملی باشد، گفت: مجلس انقلابی باید مرزبندی روشن و شفاف با دشمن داشته باشد، مجلس انقلابی مصالح ملی و کلی نظام را بر مصالح جناحی ترجیح می‌دهد. مجلس جهادی، بصیرت دارد، مجلس انقلابی از اشرافیگری به دور است و مجلس انقلابی متعهد به نظام، انقلاب، ولایت و مردم است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.