تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۹:۱۸
کد خبر : 46128

مدیرعامل تأمین اجتماعی در رشت: مراکز درمانی سازمان به تمام کرونایی‌ها خدمات رایگان ارائه می‌دهد

مدیرعامل تأمین اجتماعی در رشت: مراکز درمانی سازمان به تمام کرونایی‌ها خدمات رایگان ارائه می‌دهد

مدیرعامل تأمین اجتماعی در رشت: مراکز درمانی سازمان به تمام کرونایی‌ها خدمات رایگان ارائه می‌دهد

گروه استان‌ها- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۷۷ بیمارستان و ۳۰۰ مرکز درمانی تأمین اجتماعی در سراسر کشور به بیماران کرونایی خدمات درمانی رایگان ارائه می‌دهند.

مدیرعامل تأمین اجتماعی در رشت: مراکز درمانی سازمان به تمام کرونایی‌ها خدمات رایگان ارائه می‌دهد – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مصطفی سالاری شامگاه شنبه در جریان بازدید از بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 77 بیمارستان و 300 مرکز درمانی تأمین اجتماعی در سراسر کشور به بیماران کرونایی خدمات درمانی ارائه می‌دهند اظهار داشت: از همان روز نخست به تمام مراکز درمانی خود اعلام کردیم که همکاری بی قید و شرط با دانشگاه‌های علوم پزشکی داشته باشند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه خدمات این سازمان برای عموم مردم رایگان است بیان کرد: از تیرماه سال گذشته حدود 5 هزار میلیارد تومان به بیمارستان و مراکز درمانی دانشگاهی بدهکار بودیم که تا پایان اسفند سال گذشته با احتساب هزینه‌کرد جاری 12 هزار و 600 میلیارد تومان پرداخت کردیم.

وی ضمن قدردانی از همراهی و حمایت مسئولان برای پرداخت بدهی‌های سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: تا پایان سال 98 حدود 10 هزار میلیارد تومان مطالبات مراکز غیردولتی طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد که تحقق این امر را مدیون تلاش همه همکارانمان هستیم.

مالدینی و پسرش به کرونا مبتلا شدندپاسخ به سؤالات کرونایی| چه کسانی بیشتر در معرض خطرند و چه زمانی باید به پزشک مراجعه کنیم؟آمار جهانی مبتلایان به کرونا از مرز 300هزار نفر گذشت

سالاری با بیان اینکه پرداخت بدهی این سازمان موجب ارتقاء اعتبار دفترچه‌های درمانی بیمه شدگان و بهبود خدمت رسانی به مردم خواهد شد عنوان کرد: باید شرایط فعالیت راحت‌تر کادر درمان که این روزها با تمام توان خود به مردم خدمت می‌کنند را فراهم کرده و تا حد امکان مشکلاتشان را برطرف کنیم.

استاندار گیلان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر درمان استان اظهار داشت: همه مردم ما در این روزها به‌خوبی از تلاش‌های فداکارانه کادر درمان استان گیلان آگاهی دارند و ما نیز قدردان ایثارگری آنان هستیم و به طرق مختلف از پیگیری‌ها و خدمت رسانی آنها قدردانی شده است.

ارسلان زارع با تأکید بر لزوم حضور در این مکان و قدردانی از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان گیلان خاطرنشان کرد: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک با تلاش کادر بهداشت و درمان و همجنین همراهی و مساعدت مردم بیماری کرونا را در کشور و به‌ویژه گیلان شکست دهیم.

وی با ابراز امیدواری بازگشت روال عادی به جامعه و ریشه‌کنی ویروس کرونا تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم با عمل به توصیه‌های بهداشتی، خودمراقبتی و دیگر مراقبتی جامعه پزشکی و کادر بهداشت و درمان را در ریشه‌کنی و مهار ویروس کرونا همراهی کنیم.

انتهای پیام/613 / ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.