تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
کد خبر : 109892

مرغ و شیرخام مازاد تولیدکنندگان البرزی خریداری می شود

مرغ و شیرخام مازاد تولیدکنندگان البرزی خریداری می شود

آوا البرز-عبدالرضا روشن نژاد در نشست قرارگاه امنیت غذایی استان البرز با اشاره به اینکه در تأمین و عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان هیچ مشکلی وجود ندارد، افزود: با رصد روزانه بازار استان، شاهد ثبات نسبی در تأمین و عرضه کالاهای اساسی هستیم، به ویژه در تأمین و عرضه مرغ، تخم‌مرغ و لبنیات، استان از وضعیت مطلوبی برخورداراست.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز مدیریت و پایداری بازار را از اولویت های سازمان جهاد کشاورزی در راستای اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها اعلام و تصریح کرد: علاوه بر تأمین و نظارت بر عرضه بازار کالاهای اساسی، برنامه ریزی برای تداوم و پایدارسازی تولید، حمایت از تولیدکنندگان و افزایش ضریب خوداتکایی محصولات با رویکرد صادرات نیز در دستور کار سازمان است که در برنامه های تحولی سازمان با جدیت پیگیری می شود.

روشن نژاد، با بیان اینکه خرید شیر مازاد از تولیدکنندگان استان در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی قرار دارددر صورتی که شی

ر تولیدی استان، مازاد بر نیاز و تقاضای بازار باشد، بخشی از شیر خام تولیدی توسط تعاون روستایی استان خریداری می شود،

اظهار داشت: برای متعادل سازی بازار عرضه و تقاضا، خرید شیر خام مازاد از دامداران بانرخ مصوب برای استفاده در تولید شیرخشک صورت می گیرد.

وی همچنین درباره خرید مازاد مرغ تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: شرکت پشتیبانی امور دام استان با همکاری معاونت

بهبود تولیدات گیاهی سازمان و اداره کل دامپزشکی استان، اقدامات لازم را برای خرید مرغ مازاد تولیدکنندگان استان با نرخ مصوب، به عمل آورد.

نشست قرارگاه امنیت غذایی استان البرز با حضور سرپرست سازمان، معاون بهبود تولیدات دامی، معاون توسعه بازرگانی و دبیر قرارگاه، مدیرکل دامپزشکی استان، مدیر تعاون روستایی استان، مدیر شرکت پشتیبانی امور دام و جمعی از مدیران عضو قرارگاه در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان البرز برگزار شد.

بخوانید…..
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.