تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
کد خبر : 135116

مریم یوسفی: آینده هندبال بانوان ایران روشن است

مریم یوسفی: آینده هندبال بانوان ایران روشن است

مریم یوسفی ملی پوش هندبال بانوان درباره دومین حضور پیاپی در مسابقات جهانی، گفت: در نخستین حضور در این مسابقات اتفاقات خوبی برای تیم ملی افتاد طوری که در سه بازی، بازیکن برتر زمین از تیم ملی ایران بود و این اتفاق واقعا ناب بود.

او افزود: در حال حاضر انتظارات از تیم ملی هندبال بالا رفته و حتی خودمان انتظار داریم نتایج قابل قبولی کسب کنیم. درست است که سایر تیم‌ها تجربه حضور چندین و چند ساله در این مسابقات دارند، اما ما هم امیدواریم در حد حضور دوم تغییر و ارتقایی را تجربه کنیم و نشان دهیم کماکان در حال رشد هستیم.

درباره تجربه حضور در این تیم نیز گفت: برای من تجربه بسیار خوبی بود. شاید یکی از دلایلی که باعث شد از تهران خارج شوم و در شهر دیگری بازی کنم حضور مربی اسپانیایی در سپاهان بود.

دوست داشتم یکسال بودن در کنار یک مربی اسپانیایی را تجربه کنم و از اطلاعات وی استفاده کنم و خیلی چیز‌ها را یاد بگیرم، چون هندبال به روز با چیزی که تا الان کار کرده‌ایم، بسیار متفاوت است. هندبال در حال تغییر است و ما نیاز داریم این تغییرات را به هندبال کشورمان اضافه کنیم.

این بازیکن افزود: بازی سخت زیاد داشتیم، زیرا کار کردن با یک مربی خارجی و تغییر دیدگاه‌هایی که داشتیم خیلی کار سختی بود. مدیریت آموزش‌هایی که سال‌ها در ما نهادینه شده بود و آموزش نکات جدید زمانبر بود و شاید به همین دلیل سپاهان امسال مقام سوم را کسب کرد. من فکر می‌کنم هر تغییری زمانبر است.

او در پاسخ به این سوال که با سپاهان می‌ماند نیز گفت: زود است راجع به آن صحبت کنم. اولویت هر کسی فعالیت در شهر خودش است، ولی هر پیشنهادی باشد بررسی می‌کنم.

یوسفی در خصوص دستاورد گسترش حضور نوجوانان و جوانان در هندبال، اضافه کردد: حمایت فدراسیون و اعزام تیم‌های ملی در همه رده‌های سنی باعث شد که هندبال جهش چند ساله داشته باشد و ما اثر این جهش را در لیگ برتر و مسابقات برون مرزی می‌بینیم و همین امر نویددهنده یک آینده روشن برای هندبال است.

بخوانید…
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.