تاریخ انتشار : جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
کد خبر : 74782

مسئولان جلوی دلال بازی را بگیرند/پول خرید مسکن صرف رهن و اجاره می شود!

مسئولان جلوی دلال بازی را بگیرند/پول خرید مسکن صرف رهن و اجاره می شود!

مسئولان جلوی دلال بازی را بگیرند/پول خرید مسکن صرف رهن و اجاره می شود!

نماینده مردم سمیرم در مجلس بر ضرورت جلوگیری از افزایش قیمت‌ها تاکید کرد و گفت: برای کنترل قیمت ها باید جلوی دلالان گرفته شود.

مسئولان جلوی دلال بازی را بگیرند/پول خرید مسکن صرف رهن و اجاره می شود! – اخبار سیاسی –

اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره افزایش قیمت اقلام خوراکی، کالاهای مختلف و همچنین مسکن، اظهار داشت: قیمت مایحتاج اساسی مردم مثل برنج، عدس، نخود و لوبیا بیرویه افزایش یافته و لازم است مسئولان مربوطه هر چه سریعتر به مسئله ورود کرده و جلوی افزایش قیمتها و مداخله دلالان را بگیرند.

بی برنامه‌گی دولت در بازارخودرو مشهود است/دلالان بازارها را در دست گرفته انددستور رئیس‌جمهور به سرپرست "صمت" جهت حذف دلالان از بازار خودرو

وی افزود: بسیاری از دهکهای پایین جامعه به دلیل شیوع کرونا فعالیت اقتصادی خود را از دست داده اند و در شرایط اقتصادی خوبی قرار ندارند بنابراین لزوم رسیدگی به افزایش قیمت مواد غذایی به ویژه برنج و حبوبات در ماه مبارک رمضان امری ضروری است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس با بیان اینکه قیمت خودرو و مسکن نیز سر به فلک گذاشته و متاسفانه باز هم شاهد این هستیم که برخی از مسئولان عنوان می کنند افزایش قیمت حباب است، افزود: پیش از این در مورد ارز و طلا نیز گفته می شد حباب است، اما حباب‌ها هر روز بزرگتر شد. لازم است مسئولان مربوطه برای جلوگیری از افزایش قیمت دست واسطه ها و دلالان را از بازار قطع کنند.

سلیمی با اشاره به آشفتگی بازار مسکن، اظهار داشت: مردم نمی‌دانند برای مسکن دار شدن خود و فرزندانشان چه کنند؟ اگر با هزار مشقت و تنگنا پولی کنار بگذارند که خانه‌ای بخرند با افزایش سرسام آور قیمت نه تنها مسکن نمی توانند بخرند بلکه با همان پول رهن و اجاره آن خانه را هم نمی توانند پرداخت کنند.

نماینده مردم سمیرم با بیان اینکه اگر شعار مقابله با فساد و کنترل تورم و قیمت ها را می‌دهید، نظارت کنید و شعار را عملیاتی کنید، اضافه کرد: مشکلات اقتصادی با صحبت و بخشنامه حل نمی‌شود بلکه عزم جدی و برنامه ریزی می‌خواهد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.