تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۱۲
کد خبر : 88845

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز: کرونا در کمین البرزنشینان است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز: کرونا در کمین البرزنشینان است.

 پیشگیری و مراقبت همگانی، می تواند از شیوع موج جدید کرونا در البرز جلوگیری کند.

ناصر مقدم :با بیان ضرورت تدبیر و آمادگی برای کنترل وضعیت کرونائی استان البرز گفت: متاسفانه روند ابتلا و مراجعات مردم به مراکز درمانی افزایش قابل توجهی داشته که ادامه این روند، ما را به وضعیت نامطلوب گذشته سوق می دهد. لذا باید هرچه زودتر و قبل از ورود و شیوع موج جدید کرونا، برای آن تدبیر و اقدام مناسب صورت گیرد.
مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز افزود: متاسفانه با روند افزایشی کرونا، شهرهای استان تهران از وضعیت ناپایدار و شکننده ای برخوردار است و با عنایت به امتزاج امور دو استان تهران و البرز امکان انتقال و گسترش ویروس کرونا از تهران به البرز زیاد بوده و در حال حاضر کرونا بیشتر از گذشته در کمین البرزنشینان است. لذا باید ضمن هوشیاری و تدبیر مسئولین هر دو استان، هرچه زودتر مانع از انتقال و گسترش مجدد این بیماری در البرز شویم وگرنه مجددا زحمات و خسارات متعدد و قابل توجهی متوجه مردم این استان خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطر نشان کرد: بنا بر توصیه ها و تجارب پرسنل خدوم و کادر درمان و پزشکی، افزایش اقدامات عمومی در راستای پیشگیری و مراقبت همگانی، میتواند از شیوع موج جدید کرونا در البرز جلوگیری کند و عموم طبقات مردم و اصناف باید هوشیاری و آمادگی خود را افزایش داده و ضمن کاهش تردد در معابر عمومی و نیز پرهیز از برگزاری مهمانی های خانوادگی و انجام سفرهای غیر ضروری، حلقه و دامنه شیوع این ویروس منحوس را محدود نمائیم.
ناصر مقدم در پایان گفت: اگرچه روند واکسیناسیون در کشور و استان البرز شتاب بیشتری به نسبت گذشته گرفته لیکن این واکسیناسیون صرفا مرگ و میر ناشی از ابتلا را در میان گروه های هدف، کاهش می هد و موجب قطع زنجیره انتقال نمی گردد و از همین روی، باید همه آحاد جامعه همچنان نسبت به افزایش مراقبت ها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام و مشارکت لازم را داشته و از هرگونه عادی انگاری اوضاع پرهیز نمایند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.