تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
کد خبر : 63010

منتخب بهشهر در مجلس یازدهم :ریسک سفر به استان‌های شمالی بالاست

منتخب بهشهر در مجلس یازدهم :ریسک سفر به استان‌های شمالی بالاست

منتخب بهشهر در مجلس یازدهم :ریسک سفر به استان‌های شمالی بالاست

منتخب مردم بهشهر در مجلس یازدهم، گفت: ریسک مبتلا شدن به کرونا با سفر به استان های شمالی به دلیل شیوع این ویروس بالا است.

منتخب بهشهر در مجلس یازدهم :ریسک سفر به استان‌های شمالی بالاست – اخبار سیاسی –

غلامرضا شریعتی منتخب مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برداشته شدن محدودیت رفت و آمد جاده‌ای بین استان‌ها که به دلیل شیوع ویروس کرونا اعمال شده بود، گفت: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد حجم بسیار زیادی از مسافران به استان‌های شمالی هستیم که به دلیل اینکه ویروس کرونا به‌طور کامل ریشه‌کن نشده، نگران‌کننده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مرحله مدیریت بحران کرونا هستیم، افزود: اگر هموطنان توصیه‌های وزارت بهداشت و همچنین پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا را رعایت نکنند، احتمال برگشت به عقب و افزایش مبتلایان به این ویروس وجود دارد.

یک نماینده مجلس: حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در بحران کرونا افزایش یابدنوبخت: هنوز از پیک کرونا عبور نکرده‌ایم/توجه جدی مردم به توصیه‌ها برای ماندن در خانه ضروری استتشریح عملکرد وزارت بهداشت توسط یک نماینده مجلس؛ ایران رتبه 4 دنیا در نحوه مقابله با کرونا را دارد

منتخب مردم بهشهر در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه هنوز از پیک کرونا در کشور عبور نکرده‌ایم، ادامه داد: بهتر است مردم کماکان در خانه مانده و قرنطینه خانگی را رعایت کنند و به جز مواقع ضروری از خانه خارج نشوند و به سفر نروند.

شریعتی با بیان اینکه استان‌های شمالی همواره مقصد گردشگری هموطنان هستند، اظهار داشت: متأسفانه استان‌های شمالی در زمان اوج کرونا، کانون این ویروس بودند که با همراهی مردم و تلاش وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا، ویروس کنترل شد، اما این نگرانی وجود دارد با برداشته شدن ممنوعیت و حضور مسافران به این استان‌ها شاهد افزایش مبتلایان باشیم.

وی با تأکید بر اینکه ریسک مبتلا شدن به کرونا با سفر به استان‌های شمالی به دلیل شیوع این ویروس بالاست، گفت: مسئولان بهداشتی کماکان توصیه می‌کنند که مردم از مسافرت و بیرون رفتن پرهیز کنند؛ بهتر است مردم کماکان موارد بهداشتی را رعایت کرده و سفرهای خود را به زمان دیگری که ویروس ریشه‌کن شد، موکول کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.