تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
کد خبر : 130252

مهار تورم در گرو افزایش تولید و همکاری بخش خصوصی

مهار تورم در گرو افزایش تولید و همکاری بخش خصوصی

آوا البرز-وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای مهار تورم باید تولیدات را افزایش دهیم و با افزایش تولید ، قیمت تمام شد و تورم کاهش خواهد یافت .

وی گفت:امروز زمینه سرمایه گذاری خارجی در کشور افزایش یافت و با کنترل تورم این موضوع نیز افزایش بیشتری خواهد یافت. مهار تورم سرمایه گذاری داخلی و خارجی را افزایش می دهد.

به گفته وزیر کار: در مدت روی کار آمدن دولت سیزدهم بیش از یک میلیون بیمه شده جدید اضافه شده است که نشان دهنده رشد اشتغال در کشور است. اگر در این حوزه تلاش ها و دستاوردهای خوبی داشته ایم اما وجود حتی یک نفر بیکار هم برای ما نقطه آسیب است.

او افزود: ما باید در حوزه اشتغال با ایجاد اشتغال برای آحاد مختلف جامعه در موضوع ازدواج نیز گام های موفقی برداریم. رفع مشکلات موجود در حوزه اشتغال، موضوعات و موارد مرتبط با آن مانند ازدواج، مسکن و … را نیز کنترل خواهد کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به شعار رهبری برای امسال گفت: باید موانع را شناسایی کنیم و از هر تلاشی برای رفع موانع تولید دریغ نکنیم، هدف‌گذاری ما برای سال جاری هم ایجاد یک میلیون شغل جدید است و انتظار داریم استان البرز جز استان های پیشرو در این زمینه باشد.

بخوانید….
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.