تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
کد خبر : 40071

میزگرد تسنیم| پاسخ صریح رئیس علوم پزشکی بهبهان به برخی شبهات درباره شیوع ‌کرونا

میزگرد تسنیم| پاسخ صریح رئیس علوم پزشکی بهبهان به برخی شبهات درباره شیوع ‌کرونا

میزگرد تسنیم| پاسخ صریح رئیس علوم پزشکی بهبهان به برخی شبهات درباره شیوع ‌کرونا

شیوع ویروس کرونا و عدم مواجه صحیح روانی با آن ابهامات زیادی در اذهان عمومی کاشته و موجب شده عموم مردم اتهاماتی را به دستگاه بهداشتی کشور وارد سازند.

میزگرد تسنیم| پاسخ صریح رئیس علوم پزشکی بهبهان به برخی شبهات درباره شیوع ‌کرونا – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهبهان، شیوع ویروس کرونا و عدم مواجه صحیح روانی از یک سو و مدیریت افکار مناسب بموقع از سویی دیگر ابهامات زیادی در اذهان عمومی کاشته و موجب شده عموم مردم اتهاماتی را به دستگاه بهداشتی کشور وارد سازند.

خبرگزاری تسنیم با برگزاری میزگردی با رئیس علوم پزشکی بهبهان با توجه به شیوع حاشیه بیش از ویروس کرونا و اثر منفی آن بر زندگی اجتماعی طیف وسیعی از مردم به ابهامات و حواشی ایجاد شده در فضای مجازی و فضای حقیقی پاسخ داد.

قدرت اله شاکری نژاد در میزگرد گفت و گویی با خبرگزاری تسنیم در پاسخ به حواشی ایجاد شده در اذهان عمومی برای چرایی عدم تب سنجی به موقع در مبادی ورودی شهرستان اظهار داشت: با توجه به این که ما یک ستاد مقابله با کرونا داریم و روزانه با وزارت بهداشت از طریق ویدوئو کنفرانس ارتباط برقرار شده و روزانه دستورالعمل‌ها با توجه به وضعیت تشریحی ابلاغ می شود که یکی از موضوعات آن قرنطینه یا تب سنجی است و برنامه زمانبندی آغاز این عملیات در این ستاد ابلاغ می‌شود.

وی در پاسخ به وضعیت فوت بیمار مبتلا به ویروس کرونا افزود: بیماری ناشی از ویروس کرونا با علائمی خود را هویدا می‌کند و فرد مراجعه کننده به بیمارستان دارای بیماری زمینه‌ای بوده که متاسفانه بر همین اثر نیز فوت شده اما طبق دستورالعمل باید تست کرونا گرفته می‌شود و با توجه به تشخیص طب عفونی، تست ابتلا به بیماری مثبت و طبق دستورالعمل به خاک سپرده شد.

ثبت 6 مورد آلودگی جدید به ویروس کرونا در روسیهکرونا نمایندگان مجلس آمریکا را دورکار می‌کندسوداگری شایعه‌سازان از فضای نگران جامعه؛ کرونا نانی برای تنور شایعات

رئیس علوم پزشکی شهرستان بهبهان با اشاره به تعطیلی آرامستان‌ها بیان کرد: این دستورالعمل کشوری است و با هدف کاهش اجتماعات بوده و به هیچ عنوان ربطی به متوفی اخیر نداشته است.

انتهای پیام/332/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.