تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
کد خبر : 87501

نامزدهای اصلح و متخصص شورای شهر کرج را به مردم معرفی می‌کنیم

نامزدهای اصلح و متخصص شورای شهر کرج را به مردم معرفی می‌کنیم

رئیس ستاد انتخابات ائتلاف انقلاب اسلامی البرز:

نامزدهای اصلح و متخصص شورای شهر کرج را به مردم معرفی می‌کنیم

رئیس ستاد انتخابات ائتلاف انقلاب اسلامی البرز گفت: طی یک ساز و کار مشخص نامزدهای اصلح و متخصص برای انتخابات شورای شهر در شهرستان کرج را به مردم معرفی می‌کنیم.

محمدمهدی سلیمی  اظهار کرد: از روز ۱۵ خرداد کار مصاحبه با نامزدهای شورای شهر استان البرز آغاز شده و تا شامگاه دوشنبه ۱۷ خرداد، ادامه دارد و احتمال دارد یک روز دیگر تمدید شود.

وی بیان کرد: از بین تمام نامزدهایی که رزومه خود را به شورای ائتلاف استان البرز ارسال کردند، ۱۰۴ نفر به مرحله ارزیابی نهایی راه پیدا کردند.

رئیس ستاد انتخابات ائتلاف انقلاب اسلامی البرز با بیان اینکه ستاد انتخابات متشکل از ۲۷ نفر است، تصریح کرد: ۱۳ کمیسیون فرهنگی، عمران، شهرسازی، مدیریت بحران، بافت فرسوده، محیط‌زیست، هوشمند سازی، مدیریت شهری و…. برای ستاد تعریف شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای این ۱۳ کمیسیون، ۱۳ نفر متخصص و دارای سابقه مدیریتی انتخاب شدند و با ۱۴ نفر دیگر ۲۷ نفر اعضای ستاد انتخابات را تشکیل دادند و وظیفه ارزیابی عمومی و تخصصی کاندیدا را به عهده دارند.

سلیمی گفت: تمام رزومه‌های نامزدها به ستاد انتخابات استان البرز ارسال شده و کاملاً از لحاظ تخصصی شناخته شده هستند و کمیسیون مربوطه یاد شده را انتخاب می‌کنند.

وی ادامه داد: از بین ۱۰۴ نفر کاندیدا که در فرم‌های ارزیابی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، ۵۳ مؤلفه آنها شامل شاخصه‌های مسائل اعتقادی، سیاسی، فرهنگی، فردی، رفتاری تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

رئیس ستاد انتخابات ائتلاف انقلاب اسلامی البرز متذکر شد: از بین ۱۰۴ نفر به ۲۶ نفر اصلح خواهیم رسید و به شورای ائتلاف نیروهای انقلابی شهرستان کرج معرفی و پس از بررسی‌های انجام شده به ستاد انتخابات استان معرفی می‌شوند و از یک تا ۱۳ لیست نیروهای انقلابی ائتلاف کرج می‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.