تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
کد خبر : 65448

نجاتی: کار در تیم ملی ایران با همه جای دنیا فرق می‌کند/ باید از یک مربی خوب خارجی استفاده کنیم

نجاتی: کار در تیم ملی ایران با همه جای دنیا فرق می‌کند/ باید از یک مربی خوب خارجی استفاده کنیم

نجاتی: کار در تیم ملی ایران با همه جای دنیا فرق می‌کند/ باید از یک مربی خوب خارجی استفاده کنیم

مربی تیم شهرداری ورامین گفت: مربیان خوبی در ایران حضور دارند اما در حال حاضر، زمان مناسبی برای حضور آنها در رأس کادر فنی تیم ملی نیست.

نجاتی: کار در تیم ملی ایران با همه جای دنیا فرق می‌کند/ باید از یک مربی خوب خارجی استفاده کنیم – اخبار ورزشی –

حسین نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد قطع همکاری فدراسیون والیبال ایران با ایگور کولاکوویچ اظهار داشت: حضور کولاکوویچ در تیم ملی ایران با یک مربی داخلی هیچ تفاوتی نداشت و من فرقی بین او و یک مربی ایرانی ندیدم.

نجاتی ادامه داد: ملی‌پوشان ما سابقه کار با مربیان بزرگ دنیا را دارند. فدراسیون خولیو ولاسکو را به ایران آورده بود. درست است که او چند سالی موفق نبود ولی زیرساخت‌های والیبال ما را عوض کرد. من از یکی از کارمندان فدراسیون شنیدم که به دستور ولاسکو، نحوه آب‌رسانی به بازیکنان تیم ملی در حین تمرین هم عوض شده بود. او فرهنگ والیبال ما را تغییر داد و کیفیت تیم را بالا برد.

مربی تیم شهرداری ورامین گفت: زوران گاییچ هم که در زمان خودش یکی از بهترین مربیان جهان بود ولی فدراسیون با او قراداد خوبی نبست و از توانایی او استفاده نشد. ایران، کشوری با 85 میلیون جمعیت است که مردم آن، تشنه ورزش و پیروزی تیم ملی هستند. گاییچ این موضوع را درک نکرد و با انتخاب‌های بد و یک تیم ملی نه چندان قدرتمند، کاری از پیش نبرد. کار در تیم ملی ایران با همه جای دنیا فرق می‌کند.

تحلیل سایت لهستانی از تیم ملی والیبال ایران؛ یک معما!

وی تصریح کرد: فدراسیون والیبال نشان داده که بر خلاف آنچه در فوتبال اتفاق افتاده، مشکلی بابت پرداخت به مربیان خارجی ندارد. به همین دلیل باید یک مربی سطح بالای خارجی در المپیک، کنار تیم ملی ایران باشد حتی اگر نتیجه‌ای که کسب می‌کند با مربی ایرانی فرقی نکند. یک مربی سطح بالای خارجی، سطح تیم ملی را بالا می‌برد.

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران در مورد مربیان داخلی گفت: مربیان خوبی در ایران حضور دارند که در مسابقات نوجوانان و جوانان جهان به عنوان قهرمانی رسیده‌اند ولی در حال حاضر، زمان مناسبی برای حضور آنها در رأس کادر فنی تیم ملی نیست. داورزنی و خوش‌خبر توانایی استخدام مربیان خوب خارجی را دارند.

مربی پیشین تیم شهرداری تبریز در پایان اضافه کرد: بازیکنانی مثل سعید معروف و محمد موسوی در سن و سال مهمی هستند و شاید بعد از المپیک از تیم ملی خداحافظی کنند. ما در حال حاضر، بهترین تیم ملی تاریخ والیبال خود را در اختیار داریم و باید با استفاده از یک مربی خوب خارجی بهترین استفاده را ببریم. اما اگر قرار است فقط در المپیک، حاضری بزنیم، مربی ایرانی بهتر است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.