تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
کد خبر : 69759

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: رزمایش «کمک مومنانه» «امنیت و آرامش» در کشور ایجاد کرد

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: رزمایش «کمک مومنانه» «امنیت و آرامش» در کشور ایجاد کرد

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: رزمایش «کمک مومنانه» «امنیت و آرامش» در کشور ایجاد کرد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: برگزاری رزمایش «کمک مومنانه» در راستای لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، سبب «امنیت و آرامش» در کشور و دنیا را متحیر کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: رزمایش «کمک مومنانه» «امنیت و آرامش» در کشور ایجاد کرد – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی عصر امروز در مراسم توزیع 20 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان که در حسینیه سنندج برگزار شد، با تبریک ماه مبارک رمضان و قدردانی از همه مسئولان، مردم و خیرین که این روزها برای ریشه‌کنی کرونا و کمک به فقرا پای کار آمده‌اند، اظهار داشت: ان کمک‌های مومنانه و اقدامات خیرخواهانه از لحاظ روحی، روانی و اجتماعی بسیار باارزش و بیانگر وحدت، همدلی و عدالت است.

وی گفت: باید در این روزهای سخت و اوضاع اقتصادی با «احسان و کمک‌های مومنانه» یاریگر نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا باشیم تا همه با هم این رزوهای سخت را پشت سرگذرانده و به روال عادی زندگی خود برگردیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه برگزاری رزمایش مومنانه در راستای لبیک به فرامین رهبری ارزش و افتخار بزرگی برای نظام و مسلمانان جهان اسلام است، تصریح کرد: ملت ایران همواره در همه صحنه‌های مختلف و در مقابله با ویروس منحوس کرونا خوش درخشیدند.

گزارش|تداوم «کمک‌های مومنانه» در کردستان؛ توزیع 20 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان+تصاویرتسنیم گزارش می‌دهد؛ «کمک‌های مومنانه» در دیار مهربانی‌های کردستان تمامی ندارد

وی با بیان اینکه رزمایش «کمک مومنانه» دنیا را متحیر کرده است، افزود: خوشبختانه در این مراسمات خیرخواهانه، علاوه‌بر توزیع اقلام بهداشتی و غذایی میان نیازمندان، فرهنگ احسان، نیکوکاری، همدلی، وحدت، همبستگی و مواسات به نمایش گذاشته شد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با ذکر اینکه برگزاری رزمایش کمک مومنانه «امنیت و آرامش» در کشور ایجاد کرد، اظهار کرد: خوشبختانه علی‌رغن تهدیدات، فشارها، تبلیغات منفی و شایعات دروغین دشمنان نظام مبنی بر اینکه ایران از پس مقابله با کرونا برنمی‌آید و آشوب ایجاد می‌شود، اما همه مسئولان و اقشار مختلف مردم پای کار آمده و همه توطئه‌های بدخواهان را خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر ضرورت رعایت توصیه‌های بهداشتی و کمک به نیازمندان در این روزهای ماه پر خیر و برکت، خاطرنشان کرد: امیدوارم هرچه زودتر این ویروس ریشه‌کن و مردم نجات پیدا کنند.

انتهای پیام/481/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.