تاریخ انتشار : شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد خبر : 49077

نوش‌آبادی: سپاه مظهر اقتدار ایران اسلامی است

نوش‌آبادی: سپاه مظهر اقتدار ایران اسلامی است

نوش‌آبادی: سپاه مظهر اقتدار ایران اسلامی است

نماینده منتخب مردم وررامین در مجلس یازدهم در پیامی به مناسبت روز پاسدار تاکید کرد سپاه مظهر اقتدار ایران اسلامی است.

نوش‌آبادی: سپاه مظهر اقتدار ایران اسلامی است – اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار حوزه پارلمانی خبرگزاری تسنیم حسین نوش‌آبادی نماینده منتخب مجلس یازدهم به مناسبت روز پاسدار پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم شعبان المعظم سالروز ولادت با سعادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که مزین است به نام پرافتخار «روز پاسدار » به همه پاسداران عزیز، تبریک و تهنیت عرض می کنم. بی شک، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قدمتی به گستره انقلاب دارد و مظهر اقتدار میدانی ایران اسلامی است و این اقتدار در همه عرصه های نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کاملا مشهود است.

سپاه در تاریخ کشور، یک پدیده‌ بی‌نظیری است که ولادت و رشد و نمو آن، در صحنه‌ی انقلاب و در عرصه‌ی دشوارترین آزمون‌های انقلاب بوجود آمد و از این امتیاز بزرگ برخوردار است که مولود انقلاب است. و بحمدالله امروز، فهرست بلندی از افتخارات و تجارب و نوآوری‌های نظامی و فنی و نیز مجموعه‌ای از نیروهای مخلص و متعهد و کارآمد و حزب‌اللهی را در اختیار دارد.

باید گفت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامى فقط یک مجموعه نظامى نیست بلکه به موازات حرکت پیش‌‏رونده و تعالى‌‏بخش درونى خود،حرکتى را جهت تأثیرگذارى بر مجموعه کل نظام و انقلاب داشته باشد.

سپاه یکی از مؤلّفه‌های قدرت کشور است و آنچه همواره به‏‌عنوان نقطه روشن در مجموعه عملکرد سپاه از آغازِ تشکیل تا امروز در مقابل چشم همگان هست، همت بلند، تصمیم آگاهانه، تحلیل درست و حرکت به موقع و اقدام انقلابی و آمادگى کامل برای دفاع از آرمان های نظام است که می تواند به عنوان شاخصه مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامى شمرده شود.

سپاه مجموعه ای زنده، پرنشاط، باطراوت، بصیر، پیش‌‏رونده، تاثیرگذار، پایبند به مبانى و اصول و ارزش‌هاست که مهمترین نقطه قوتش، ایستادگى، استقرار و ثبات‌‏قدم در مسیر انقلاب است. سلامتی و عزت روز افزون را برای همه عزیزانی که در لباس مقدس سپاه به کشور و مردم صبور و‌مقاوم ایران، خدمت صادقانه ارائه می دهند از خداوند متعال خواستارم.

حسین نوش آبادی

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.