تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 65470

هشدار فرماندار نیویورک درباره بازگشایی کورکورانه این ایالت

هشدار فرماندار نیویورک درباره بازگشایی کورکورانه این ایالت

هشدار فرماندار نیویورک درباره بازگشایی کورکورانه این ایالت

فرماندار نیویورک بار دیگر مخالفت خود را با بازگشایی مجدد فعالیت‌های این ایالت اعلام کرده است.

هشدار فرماندار نیویورک درباره بازگشایی کورکورانه این ایالت – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، آندرو کومو فرماندار نیویورک روز شنبه بار دیگر با درخواست‌های زودهنگام مطرح شده برای بازگشایی فعالیت‌های عادی در این ایالت مخالفت کرده است.

وی در این باره گفت: درک می‌کنم که مردم به خاطر از دست دادن شغل‌های خود با چالش‌های زیادی روبرو شده‌اند ولی هنوز باید اقدامات بیشتری را برای مقابله با شیوع ویروس کرونای جدید اتخاذ کنیم.

کومو: منشا ورود کرونا به نیویورک چین نبود/ عکس العمل ترامپ دیر بودمرگ 90 درصد از بیماران متصل به "ونتیلاتور" در نیویورک!

در حالی که فرمانداران در حدود نیمی از ایالت‌های آمریکا اواخر هفته گذشته به تدریج فعالیت‌های عادی را از سرگرفته‌اند، کومو تاکید کرد: من اطلاعات بیشتری درباره تحولات مربوط به شیوع ویروس کرونا در ایالت نیویورک نیاز دارم، پیش از آنکه بتوانیم محدودیت‌های اعمال شده را کاهش دهیم.

نیویورک بدترین ایالت آمریکا از لحاظ آسیب دیدن از شیوع ویروس کرونا به شمار می‌رود.

وی در ادامه تصریح کرد: ما نباید اقدامات کورکورانه‌ای انجام دهیم. از اطلاعات استفاده کنید تا بتوانید اقدامات مناسب را اتخاذ نمایید، نه بر اساس احساسات و مسائل سیاسی، نه آن چیزی که مردم احساس می‌کنند یا فکر می‌کنند. ما بر اساس واقعیت‌ها و حقایق تصمیم می‌گیریم.

فیل مورفی فرماندار نیوجرسی نیز از اظهارات کومو حمایت کرده است، گرچه به اعتقاد وی تحولات مثبتی در کنترل شیوع ویروس کرونا در برخی ایالت‌ها مشاهده شده است از جمله کاهش تعداد بیماران مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌ها.

گرچه تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در نیوجرسی طی روزهای اخیر با کاهش روبرو شده ولی این ایالت پس از نیویورک بالاترین نرخ مرگ و میر را داشته و تاکنون بیش از 7742 نفر در این ایالت به خاطر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته‌اند.

از سوی دیگر ایالت‌های جورجیا و تگزاس بیشترین اقدامات را برای بازگشایی مجدد کسب و کارها انجام داده‌اند. اتخاذ تدابیر محدودکننده و قرنطینه‌ای در آمریکا موجب تعطیلی بسیاری از کسب و کارها شده و تاکنون بیش از 30 میلیون آمریکایی بیکار شده‌اند.

تا روز شنبه تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از 1.1 میلیون نفر رسیده و 65 هزار نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.