تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
کد خبر : 50335

همدان| 13 فروردین با ماندن در خانه زحمات حافظان سلامت را قدر بدانیم+ فیلم

همدان| 13 فروردین با ماندن در خانه زحمات حافظان سلامت را قدر بدانیم+ فیلم

همدان| ۱۳ فروردین با ماندن در خانه زحمات حافظان سلامت را قدر بدانیم+ فیلم

اگرچه ایرانیان با آداب و رسوم نوروز به ویژه مراسم "سیزده به در" انس و الفتی دیرینه دارند اما امسال لازم است به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در کشور این مراسم را در خانه برگزار کرده و این گونه نشان دهیم قدردان زحمات حافظان سلامت هستیم.

همدان| 13 فروردین با ماندن در خانه زحمات حافظان سلامت را قدر بدانیم+ فیلم – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امسال مراسم "سیزده به در" یا همان روز آشتی با طبیعت رنگ وبویی دیگر دارد، رنگ و بویی از جنس یک ویروس خطرناک به اسم کرونا.

مسئولان و متولیان امر بهداشت و درمان کشور با شیوع این بیماری خطرناک و به منظور قطع کردن زنجیره انتقال آن تصمیم گرفتند امسال این سنت دیرینه در خانه‌ها برگزار شود به همین دلیل حضور در پارک‌ها و دیگر مراکز مربوطه را با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ممنوع اعلام کرده و از مردم خواستند با ماندن در خانه‌هایشان مدافعان سلامت یاری دهند تا بتوانند هرچه زودتر این بیماری خطرناک را از کشور ریشه کن کنند.

گفت‌وگوی ویدئویی تسنیم| تقاضای استاندار اردبیل از مردم / روز سیزده به در ‌خواهشا در خانه بمانیدسخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان خراسان‌جنوبی: مردم امسال مراسم سیزده به در برگزار نکنند

اگرچه تجربه روزها در خانه ماندن و در محاصره این همه خبر بد قرار گرفتن، سخت و طاقت فرسا است اما اگر خوب دقت کنیم می‌بینیم کار آنهایی که ساعت‌های طولانی لباس‌های ویژه قرنطینه را به تن کرده، ماسک به صورت زده‌اند و در بیمارستان‌ها در حال درمان مردم هستند، سخت‌تر است.

حضور در مراسم سیزده به در آنهم در فضاهای عمومی و بوستان‌ها تنها سبب افزایش آمار مبتلایان به کرونا در کشور و نا امیدی کادر بهداشت و درمان کشور می‌شود پس با ماندن در خانه‌ها، قدردان زحمات ایثارگران جبهه سلامت باشیم.

ویروس کرونا ,

انتهای پیام/742/ ت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.