تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
کد خبر : 84186

واقعه غدیر در رادیو نمایش بازسازی تحلیلی می‌شود

واقعه غدیر در رادیو نمایش بازسازی تحلیلی می‌شود

واقعه غدیر در رادیو نمایش بازسازی تحلیلی می‌شود واقعه غدیر در رادیو نمایش بازسازی تحلیلی می‌شود

حمیدرضا افتخاری از تولید برنامه‌ای به نام "برکه نیلوفر" که واقعه غدیرخم را بازسازی می‌کند خبر داد که روز شنبه همزمان با عیدغدیر خم از رادیو نمایش پخش می‌شود.

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا افتخاری مدیرکل هنرهای نمایشی و مدیر رادیو نمایش درباره برنامه‌ای با هدف بازسازی واقعه غدیرخم به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: همزمان با فرارسیدن عیدسعید غدیرخم ، ویژه برنامه "برکه نیلوفر" از رادیو نمایش پخش می‌شود. این برنامه را بابک صفی‌خانی نویسندگی و کارگردانی کرده و از زاویه‌ای کاملاً متفاوت به واقعه غدیرخم می‌پردازد؛ به گونه‌ای این واقعه را بازسازی رادیویی کرده است.

این یک برنامه ترکیبی، نمایشی و تحلیلی است که نظر افراد مخالف با این واقعه را نیز مطرح می‌کند سپس با شواهد تاریخی و تکیه بر احادیث و آنچه که در آیات قرآن کریم وجود دارد، ثابت می‌کند که این اتفاق رخ داده و دقیقاً همان چیزی است که شیعیان می‌گویند. به تعبیر صفی‌خانی نویسنده و کارگردان این برنامه، "برکه نیلوفر" این سؤال را مطرح می‌کند که آیا آنچه که در حدیث معروف غدیرخم گفته شده، همان چیزی است که شیعیان می‌گویند یا نه و نهایتاً با تحلیل و بررسی به نتیجه‌ای می‌رسیم که با عقیده شیعیان در این خصوص موافق است.

برنامه رادیویی "برکه نیلوفر" به نویسندگی و کارگردانی بابک صفی‌خانی، تهیه‌کنندگی ریحانه یزدان‌دوست، اجرای معصومه عزیزمحمدی، صدابرداری علی حاجی‌نوروزی، افکتوری محمدرضا قبادی‌فر، کارشناسی حجت‌الاسلام محمدحسین اسفندیاری، دستیاری افشین ممیشی و با هنرمندی علی‌اصغر دریایی، حمید یزدانی ابیانه، محمد آقامحمدی و اکبر ملایی روز شنبه هجدهم مردادماه ، ساعت 9 تا 10:30 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

احمدزاده و روشن‌پژوه مجری عیدانه تلویزیون شدند"چراغانی" تلویزیون در عید غدیر/ رقابت مجریان با مهمانان ویژه، داغ می‌شوداخبار رادیو و تلویزیون| "خواب سفید" حمید جبلی در آی‌فیلم/ رادیو پیام، عید غدیر مسابقه دارد

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.