تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
کد خبر : 59742

پخش برنامه‌های متنوع سیما از حرم‌ امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در ماه رمضان

پخش برنامه‌های متنوع سیما از حرم‌ امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در ماه رمضان

پخش برنامه‌های متنوع سیما از حرم‌ امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در ماه رمضان

ماه رمضان امسال، مردم در حال و هوای حرم‌های مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) قرار می‌گیرند.

پخش برنامه‌های متنوع سیما از حرم‌ امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در ماه رمضان – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جواد شیخ اکبری دبیر شورای معارف سیما در جلسه ویدئو کنفرانس با حجت‌الاسلام شریعت نجات معاون تبلیغات آستان قدس رضوی، مهدی رضوی‌کیا مدیر مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس، نصرپور مدیرکل مرکز خراسان رضوی و حجت‌الاسلام احمدی معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) بر بحث همدلی و مواسات با محوریت ایمان، استقامت و پیروزی برگرفته از آیه 30 سوره مبارکه فصلت تأکید کرد.

در این جلسات مقرر شد بر اساس منظومه قرآنی مقام معظم رهبری (مدّظله العالی)، شعار ایمان، استقامت و پیروزی، محور برنامه‌ها و سخنرانی‌های ماه رمضان امسال باشد. پخش ادعیه و دعا از حرمین مطهر در اوقات مختلف و سحرگاه‌های ماه مبارک رمضان از شبکه‌های مختلف سیما و ترتیل‌خوانی اجزای قرآن کریم به‌صورت زنده از جمله برنامه‌هایی است تا مردم ماه رمضان امسال در حال و هوای حرم‌های مطهر امام رضا(ع) و حرم حضرت معصومه(س) قرار گیرند.

مناجات‌خوان‌ها و سخنرانان رمضانی تلویزیون چه کسانی‌اند؟به‌بهانه پخش دوباره "میوه ممنوعه" در تلویزیون/ چرا سریال‌سازان، داستان را فراموش کرده‌اند؟

پخش برنامه‌های متنوع در ماه مبارک رمضان از حرم حضرت معصومه(س)، مناجات‌خوانی از حرم مطهر امام رضا (ع) و همچنین رفع مشکلات تولید و فنی برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌ها و ارائه آن به مردم عزیز که در ایام ماه مبارک رمضان، قرائت قرآن و دعا را از شبکه‌های سیما دنبال می‌کنند، هماهنگی و پیگیری‌های لازم صورت گرفت.

شیخ اکبری ضمن تماس با حجت‌الاسلام نبوی معاون تبلیغ حوزه علمیه قم با بیان گزارشی از برنامه‌های معارفی سیما در اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان، با توجه به شرایط کنونی و حضور مردم در خانه‌ها، درباره معرفی مبلغین شاخص رسانه‌ای برای هرچه بهتر برگزار شدن مجالس سخنرانی در شبکه‌های سیما، هماهنگی لازم به‌عمل آورد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.